zaterdag 22 november 2014

weekend + uitslag give away


De afgelopen week was hectisch, vooral in mijn hoofd. Ik sliep al twee weken slecht, kreeg een (gelukkig!) goede uitslag van een onderzoek dat ik een paar weken geleden had en rende mezelf op allerlei gebied voorbij. Dit weekend nam ik me voor om een pas op de plaats te maken, uit te rusten, een beetje bij te slapen, te genieten van het mooie weer en heel veel chocolade te eten. Tot nu toe lukt dat aardig. Ik geniet.

De winnaar van de Liefs van Maantje give away is Suus! Gefeliciteerd! Mail je adres even, dan komen de prachtige kaarten naar je toe.

Fijne avond!


Last week was so so hectic. I didn't get a lot of sleep for two weeks, went to the hospital for tests (and got good news!) and I just had no time to relax. This weekend is all about sleeping in, enjoy the beautiful weather and eat a lot of chocolate. And it's working.

The winner of the Liefs van Maantje give away is Suus! Congratulations!

Have a lovely evening all!


4 opmerkingen:

  1. Geniet van je rustige weekend met veel chocolade. Fijn voor je om even rustig aan te kunnen doen. Die weekendjes heb je soms echt even nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de uitslag van jouw onderzoek goed is! Dat is al een reden om jezelf te trakteren op chocolade, geniet van je rustige weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo fijn! En de chocolade was weer erg lekker ;)

      Verwijderen