woensdag 19 november 2014

wednesday


Vandaag deed ik mezelf een prachtige bos bloemen en twee mooie kandelaars cadeau. Ik word heel blij van bloemen. Het liefst allerlei soorten, maten en kleuren door elkaar. Vandaag na het werk reed ik naar Maastricht, naar mijn favoriete bloemist. Het fijne van deze bloemist is dat je er bijzondere bloemen per stuk kunt kopen. Zo fijn om na een vermoeiende werkdag, bijna met je neus tussen de bloemen te staan.
De twee mooie kandelaars van Normann Copenhagen kon ik echt niet laten staan. Deze staat nog op mijn verlanglijstje.
Fijne avond lieve bloglezers!


I bought myself a few presents today. A whole bunch of colorfull flowers from my favorite florist and two beautiful Normann Copenhagen candlestick holders. Have a lovely evening sweet blog readers!


9 opmerkingen:

  1. Fijn hè, jezelf af en toe verwennen.
    Prachtige bloemen en mooie kandelaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Ik vind, behalve de mooie bloemen en de mooie kandelaars, je vaas ook mooi, strak en simpel. Hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dankjewel!! De vaas kocht ik een tijdje geleden bij Sissy Boy :)

      Verwijderen
  3. Groot gelijk! Jezelf verwennen moet gewoon af en toe. Ik doe dat vaak met tijd voor mezelf, maar net zo goed met een mooi hebbeding voor het huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige bos! En de kandelaars zijn ook zo mooi. Heerlijk cadeautjes voor jezelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne bloemen, ik krijg gelijk zin om ook bloemen te halen!
    Nog even wachten tot morgen en op zoek naar een goeie bloemist ;)

    BeantwoordenVerwijderen