dinsdag 11 november 2014

tuesday


Vrijdag en zaterdag waren hectisch en vermoeiend, ik moest het leuke Fonq en Zuiver blogevent afgelopen zaterdag jammer genoeg laten schieten. Maar zondag maakte het weer een beetje goed. Ik bleef wat langer in bed, at geweldig lekkere carrotcake en keek de hele dvdserie van Broadchurch. Ook had ik eindelijk eens tijd om door het prachtige boek Sveriges nationalparker te bladeren, dat ik kocht in Götenborg. Prachtig mat papier en de meest adembenemende foto's van Zweedse nationale parken.

Je kunt trouwens nog tot en met morgen deelnemen aan de Instagram give away van mijn sponsor Catch My Drift.
Fijne avond!


Trays: Hay, vaasjes: Bart van Didden en Lenneke Wispelwey, bordje: House of Rym, vorkje: Sabre, schrift: Tas-ka

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk; een hele serie op dvd kijken -ongestoord-!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijd om in de zetel te hangen... hier ook, al ben ik daar niet altijd even goed in en word ik best door ziekte gedwongen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je niet bij het Fonq & Zuiver blogevent kon zijn. Maar fijn dat je alsnog een fijn weekend had! Heerlijk om soms eenes een avondje lekker tv te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen