zondag 30 november 2014

sunday


Kopje Kopje van de ontwerpers rENs stond al een eeuwigheid op mijn (steeds langer wordende) verlanglijst. Ik kocht ze afgelopen week hier en ze werden de dag erna al bezorgd, hoe fijn! Ze zijn prachtig, Katrijn is geglazuurd en Roodkapje mat zwart. Een geweldige combi als je het mij vraagt.
Ik word zo blij van de mooie ontwerpen van de designers die BijzonderMOOI verkoopt. Deze HAY kandelaar, de prachtige diepzwarte kraai van Pols Potten en de Laser Mini Spot DIY worden mijn kerstcadeaus. Ik kan bijna niet wachten. Fijne zondag lieve bloglezers!


Kopje Kopje by the designers rENs were on my wishlist for ages. I bought them here and they were delivered the next day, so great! They are amazing. Katrijn is glazed and Roodkapje is unglazed, so so beautiful if you ask me. I love the designs that BijzonderMOOI sells. This HAY candlestickholder, the pretty black crow by Pols Potten and the Laser Mini Spot DIY will be my xmas presents. Ooh I can't hardly wait. Have a lovely sunday sweet blogreaders!


6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch mooi. En wat maak je er toch een mooie foto's van. Ga je binnenkort weer langs bij Liam? Of moet je het nog even doen met de foto's? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehhhh mooi! Daar kan ik mijn wensenlijstje ook we mee aanvullen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heeeeel mooi! Prachtige foto's Stephanie, wauw! Je vaas is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had ze al op IG zien passeren en ze zijn werkelijk prachtig!
    Je geeft me een superidee voor als kerstcado te vragen, vorr mezelf dus eh :-)
    grtjs
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zijn ze. Vooral die van mat zwart vindt ik echt prachtig. Leuk verlanglijstje heb je ook!

    BeantwoordenVerwijderen