zondag 16 november 2014

life lately & uitslag give away


Nu het eindelijk wat kouder wordt, heb ik heel veel zin om mijn huis aan te pakken. De muren en de houten vloer verven, een andere tvkast kopen en ingelijste prints ophangen. Sommige items gaan de muurkast weer in en andere haal ik er weer uit. Een paar weken geleden kocht ik in de webshop van Lisa Grue een Where is Alice print en een pastelkleurige slinger. Ik volg Lisa Grue al langere tijd op Instagram. Ik hou van haar stijl en haar werkelijk prachtige huis in Kopenhagen. De slinger hangt sinds vandaag boven mijn bed. De print moet ik nog inlijsten (een lijst kopen staat ook op mijn ellenlange to do lijst). En Nicole, eigenaresse van de groene lifestyle webshop Babongo, stuurde me een prachtige wollen deken toe. Lekker warm en een echte eyecatcher.
De rest van de dag zit ik onder de deken met een warm kopje thee en een Tony Chocolonely chocoladeletter. Fijne zondag!

En dan natuurlijk de uitslag van de Keecie portemonnee give away. De winnaar is Kim! Gefeliciteerd! Mail je me even je adresgegevens?

De winnaar van het boek Bloemen in huis liet helaas niets van zich horen. Ik heb een nieuwe winnaar getrokken: Fleur! Als je me je adres mailt, dan komt het boek naar je toe.


Next month it's xmas, I almost can't believe it. But I am already in the mood. Actually, now it's getting colder, I want to redecorate my house. Paint the walls and floors, buy a new tv cabinet and hang a lot of prints on one wall. 
A few weeks ago I bought a beautiful print and garland in the webshop of Lia Grue. The garland is, since today, above my bed and the print still needs a frame. Lisa has an amazing Instagram feed, just check it out. And Nicole, owner of the green lifestyle webshop Babongo, sent me a pretty warm woolen blanket. I love it. For the rest of the day I will be here, covered in this blanket, drinking a cup of hot tea. Have a nice Sunday!


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige deken! Ik zal de site eens bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spulletjes weer! En zo en passant nog even twee mensen blij kunnen maken met je fijne give-aways!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne foto's. En die deken lijkt me heerlijk voor de winter! Mooie kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dekentje en chocloadeletter, goede combi!

    BeantwoordenVerwijderen