dinsdag 18 november 2014

Liefs van Maantje give away


Mijn sponsor Liefs van Maantje viert vandaag haar eerste webshopverjaardag en trakteert op een give away, hoera! Ik mag een prachtige set van vier kaarten/miniprints (A5 formaat, dus lekker groot) weggeven van het Deense merk Tex og Jack. Ze zijn net binnen in Janneke's webshop en echt prachtig vind ik. Om in te lijsten, neer te zetten, aan de muur te hangen of op te sturen. Wil je deze set graag winnen? Laat hier een bericht achter en aanstaande zaterdag maak ik de winnaar bekend. Succes en fijne dinsdag!

 

De foto's zijn eigendom van Liefs van Maantje

38 opmerkingen:

  1. oh zo mooi zijn ze, ik doe graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap merk! Kende het nog niet maar zeker mooie kaarten. Ik doe graag mee!
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suus DatZitWelSnor18 november 2014 om 08:06

    Wauw wat leuk! Ik doe graag mee! Ik weet al precies naar wie die kaart met die ballonnen gaat, en waar die kaart met de hond moet hangen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Het zou fijn zijn om 'de kaartjesmuur' wat uit te breiden.
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn prachtig! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n leuke giveaway! Ik vind ze echt gaaf! En een wolf! Die zou leuk staan op het kleine wolfje haar kamertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastische give away, weet al direct een paar bestemmingen voor zo een leuke kaarten.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Ik die graag mee!
    Leuke giveaway ^-^
    Ik ben nimmoe @instagram
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig! die wolf is reuzeknap! ik waag mijn kans....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten!!! Zou mooi zijn op de kamer van mijn kleine buikbewoner :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaarten, lekker kleurrijk. Daar houd ik van! Ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, al weer zo'n leuke giveaway. Enorm leuke kaartjes, pardon, kaarten. Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige giveaway!
    Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk om de kinderkamer mee op te fleuren !!!! Ik doe graag mee.

    groetjes,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het kaartje met de boom vind ik echt prachtig! Ik waag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zouden die leuk zijn voor op mijn zoontjes nieuwe kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had ze al zitten bewonderen op de IG van liefsvanmaantje, ik doe heel graag mee, ze zijn prachtig! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaarten! En wat een leuke give-away! Ze werken vast heel inspirerend boven mijn werktafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw, toffe kaarten!
    Ik doe graag mee met de winactie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn prachtig. En ik wil ze wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi! De zoon heeft al leuke kaartjes op z'n nieuwe kamer, nu de dochter nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig! Mooi om te versturen naar mijn penvriendinnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn ze prachtig. Ik wil graag een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn erg vrolijk, leuk om te versturen. Ik doe mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhh heel mooi. Het is zo fijn om nog letterlijk tastbare post te krijgen. Met een handgeschreven berichtje. Het wordt weer hoog tijd voor een rondje post! En eentje voor in een lijstje ;) Post voor onzelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, wéér tof! Ik doe wéér mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg mooi! Ik zou graag mee willen doen.
    groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kleurrijke kaarten!
    Die zou ik wel willen winnen!
    Dus ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk, ik doe mee! Net een kaartenrek gekocht en weet nu waar ik 'm mee wil vullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is Instagram toch een ontzettend leuk medium :-) Via, via, via, via kwam ik op jouw instagram account terecht van de week en zag ik die prachtig mooie kaarten die jij mag weggeven van Liefs van Maantje, de kaarten zijn echt geweldig gaaf! Dus ja graag, ik wil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een bijzondere blije kunst!
    Daar worden we blij van :)
    Graag ding ik mee met deze fijne aktie!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen