vrijdag 7 november 2014

keecie give away


Afgelopen week viel er een fantastisch pakketje in mijn brievenbus, de nieuwste portemonnee Move Mountains van mijn sponsor Keecie. Lieve Klaartje stuurde hem naar me toe. Wat is ie prachtig! Wat is ie mooi! De portemonnee is lekker groot, heeft veel handige vakjes, een rits en natuurlijk weer een prachtige print aan de binnenkant. En ik mag er een weg geven! Je kunt kiezen uit heel veel verschillende kleuren, zoals bijvoorbeeld de nieuwste kleuren Faded Blue (die ik toegestuurd kreeg) en Fresh Green. Wil je er een winnen? Vertel in je reactie welke kleur je zou kiezen en waarom. Zondag 16 november maak ik de winnaar bekend. Succes en fijne avond!


Ik gebruikte foto's van mijn ouders, toen ze lang lang geleden met z'n tweeën vakantie vierden aan het Gardameer. De prachtige kleuren, de bergen en een beetje nostalgie... Ik vind ze zo mooi matchen met de prachtige Keecie portemonnee.


De eerste foto is eigendom van Keecie en bewerkt door mij.

59 opmerkingen:

  1. Dat zou ik nu eens écht graag winnen!
    Ik ben fan van de cognac, die past perfect bij mijn handtas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Wow! De Dusty Green is al heel lang mijn lievelingskleur! Mijn 'zomer' portemonnee is echt aan vervanging toe dus deze zal heel erg welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Faded blue! Omdat het zo'n mooie winterse kleur is waar de print zo mooi op uitkomt. Als je m ziet voel je gewoon de knisperige vrieslucht. En daar heb ik stiekem wel zin...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooo wat zijn die magnifiek mooi, seg! Ik zou uiteraard blauw kiezen want dat is nog steeds mijn favoriete kleur ;-) Zie hier: http://fetedesgamins.blogspot.be/2012/05/blauw.html Misschien dat ik dan eens een update maak op mijn blog, mèt die knappe portmonnee erbij, o ja! Of nu ik de congnackleur zie... ach ja... Liefs, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Faded blue, omdat deze kleur het beste past bij de gletsjers en de vorm van de portemonnee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben helemaal weg van de producten van Keecie. Ik wil er eentje kopen maar blijf maar over de kleur twijfelen. Bij deze vind ik de faded blue wel eg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh die faded blue is echt prachtig! Uitleggen waarom vind ik dan wel weer erg moeilijk... gewoon omdat het praktisch mijn lievelingskleur is..??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige portemonnee! Ik vind m stoer maar ook heel vrouwelijk! En omdat ik tegenwoordig ook een meisjesmamma ben, ga ik voor soft pink!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love Keecie. I like the fresh green and gold and... But must say that the faded blue on your pictures is my favourite. Fingers crossed.
    And I love the pictures you have used - beautiful nostalgica.
    (Thanks to Google for translation.)
    Cina / Camp Cirrus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Cina,
      Oh I am so sorry! Normally I write the blog posts also in English. Yay for Google translate indeed :)!

      Verwijderen
  10. Goh moeilijke keuze... Zou eerst zeggen alle kleuren van de regenboog zijn goed maar als ik dan echt een kleur moet kiezen ga ik voor Yellow. Een beetje zon nu de avonden veel sneller donker worden ;-)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh wat zou ik deze graag winnen! Dusty green is wat mij betreft de perfecte kleur groen, dus dat is mijn favoriet. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou ................ van petrolblauw....! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yeah, soft pink for me please!
    Ik moet alle kleuren rose ontberen in mijn gezin met vier mannen, dus laat de postbode maar komen.
    Ik ben grote fan van Keecie en heb de Goose Bumps Grey Brown Used look een aantal maanden geleden gekocht (blogbericht van 1 juli). Die bevalt uitstekend, maar is wat klein. Wanneer ik de portemonnee win is dat een excuus voor een grotere Keecie. Yeah!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En de foto's zijn prachtig, zo mooi van kleur, verstild...

      Verwijderen
  14. Holy Moly wat prachtig! Het doet me meteen denken aan de bergen in Oostenrijk die ik in februari eindelijk na zeven jaar weer van dichtbij ga zien. En hoe tof zou het zijn als ik deze portemonnee dan bij me heb :) Oh en ik zou voor dezelfde kleur als jij hebt gaan. Normaal gesproken ben ik van de bruine portemonnee's maar deze springt er in het blauw toch prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh leuke portemonee! Ik heb al vaak de cat chase portemonee van hun in m'n handen gehad.. Moss vind ik heel mooi, en zou mooi passen in mijn nieuwe handtas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben een grote Keecie fan! Zo mooi en soepel leder, heerlijk om dagelijks te gebruiken. Het maakt betalen zelfs aangenaam!
    Ik ben fan van de used cognac!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wouw ja! Ik doe heel graag mee voor het cognac exemplaar! Wel, omdat ik wel van een 'beetje versleten-oude' look hou en omdat hij dan bij mijn andere tas past. Ik vind de tekeningen binnenin echt geweldig :) en dus al vaak getwijfeld om er ééntje te kopen. Dus JA, ik ben zeker kandidaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh! I love Keecie... De portemonnee zou goed bij mijn Keecie-handtas passen :-)
    Ik kies de kleur Dusty Green (omdat het niet altijd een 'veilig' kleurtje moet zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Voor mijn positiever dan positief zusjemet weblog, 16000 nagellakjes en ms. Deerne.wordpress.com x haar zus

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik <3 de 'ink blue' versie - een kleur om in te verdrinken en bij weg te dromen. Ik zou dolblij zijn als ik win, en anders komt hij op mijn kerstlijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooh love it!! Cognac of oker... Moeilijke keuze... Ze passen beide bij mijn jassen en tassen, dus fout kan het niet zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ga voor de zwarte uitvoering. Mooooi!!
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Rood, vind ik in één oogopslag terug in mijn grote tassen , weer zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh als je mijn huidige portemonnee zou zien... zelfs mijn broer lachte me uit omdat ie er zo aftands uitziet. Ik doe dus heel graag mee bot de dusty green.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige portemonnee! Ik doe heel graag mee. Die van mij valt bijna uit elkaar! Is zo aan vervanging toe. Ik zou hem heel graag weggooien en deze meteen in gebruik nemen. Faded blue is ook mijn favo. Wat een mooie nieuwe kleur. Count me in! Super toffe giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gave knip! Ik val als een blok voor "Dusty Green", zo fris en met een vleugje sixties ;-)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een plaatje zeg! Ik doe graag mee. En de Faded blue is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Soft pink! De dochter is efkes out of pink en toch komt dat er altijd weer uit als ik kleuren kies.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow! De "grey brown used look" dat klinkt wel erg stoer! Heel mooi (zoals zoveel van Keecie:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh yes wat een leuke give-away. Mijn portemonnee is stuk en ook helemaal niet zo mooi als deze. Ik ga dan voor de Move Mountains in Cognac used look. Onwijs mooi en ook zo mooi hoe de binnenkant bij deze tevoorschijn komt. Prachtig! Als je met de move mountains wat koopt moet je die ook goed showen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geel! Makkelijk terug te vinden in je tas en een streepje zomer bij de hand. Fijn weekend! Katleen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi! Dusty Green is mijn favoriet. Dankjewel voor je leuke give away en succes met een gelukkige kiezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh yes, wat een leuke give away! I love Keecie! En ik zou kiezen voor Fresh Green. Groen is absoluut mijn lievelingskleur en ik hou van lekker fris (en fruitig) ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een mooie kleuren! gister kreeg ik voor mijn verjaardag een bon van mijn dochters om een nieuwe portemonnee uit te zoeken. een van keecie lijkt mij erg fijn en dan de moss used look kleur dat past wel bij de bergen…...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie give away weer. Zwart ik hou van jou! Dus ja ik zou voor zwart gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Faded Blue is super mooi! Maar ook Fresh Green en Geel. Moeilijk om te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige give away!
    Ik heb altijd een zwak voor geel, dus geel wordt het. Een kanarie Keecie :)
    Groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh wat mooi! Ik doe nooit mee met give always maar de kans op een Keecie portemonnee kan ik niet laten lopen ;-) de kleur faded blue vind ik het mooiste! Nu maar hopen............XXX erika

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow, wat een mooie en leuke away! Ik doe heel graag mee en zou dan gaan voor "dusty green". Wat vind ik dat een prachtige kleur! Als ik 'm zou winnen dan past die kleur perfect in mijn tas, bij mijn jas, in huis, op een tafel in een restaurant, bij de kassa in een leuke kledingwinkel, in de rij bij de supermarkt...eigenlijk overal bij... ooowww wat wil ik 'm nu graag! Die prachtige keecie portemonnee! Duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow!! Wat een super gave give away! De Keecie collectie is zo tof!! Een nieuwe portemonnee zou geen overbodige luxe zijn! ;-)
    Lastig kiezen wat betreft de kleur, maar ik zou toch gaan voor de Moss Used Look
    En nu, thumbs up en wachten tot volgende week zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat mooi! Ik waag graag mijn kans en dan ga ik voor 'Faded Blue'. Deze portemonnee zal elke keer als ik hem open jeugdherinneringen oproepen aan onze gezinsvakanties in de bergen. Heerlijke tijden waren dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zo mooi! Ik denk dat iedereen die graag zou willen winnen. Ik waag toch mijn kans en kies voor de Faded blue - all things blue hebben gewoon mijn voorkeur. Ik zou die gewoon elke dag gebruiken voor de vele papiertjes die in mijn handtas ronddwarrelen - ik las ergens dat het bijzonder fijn is om in het dagelijkse leven ook mooie dingen te gebruiken in plaats van die op te sparen, en gewoon elke dag van die mooie spullen te genieten. Wat een fijne give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat mooi! Ik zou het verschrikkelijk moeilijk vinden om een kleur te moeten kiezen… Mijn absolute favorieten zijn het mintgroene of het gouden exemplaar. Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een keecie staat al zo lang op mijn verlanglijstje....maar het is er nog altijd niet van gekomen! Nu misschien wel!!!:)
    En als ik win ga ik voor een rood exemplaar!! Rood is en blijft mijn lievelingskleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa;;;;; zo mooi; ik heb zelf de Keecie cat chase; zalig; ik doe graag mee voor de groene versie; x anne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Als ik deze portemonnee win dan ga ik voor goud! Zou een feestje zijn, een mooie Keecie. Ik zorg zelf voor de bloemen en champagne ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Dat zijn fijne pakketjes in de brievenbus! Ik doe graag mee, want mijn portemonnee heeft zijn beste tijd echt gehad. Alhoewel alle kleuren prachtig zijn, vind ik de Faded Blue er wel uitspringen. Gaat sowieso op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wauw die is knap! Ik doe mee voor de roze, de soft pink dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtig! Ik doe graag mee... als het mag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Woooow!!!! Wat een prachtje ! Ik zou kiezen voor 'dusty green', mijn favo kleurtje van het moment ! Ik ben wat zelfgemaakte kerstpakjes aan het maken in hetzelfde kleurtje !

    BeantwoordenVerwijderen
  51. O wat mooi….. ik zou de faded blue kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh, Keecie heeft steeds leuke en mooie, eenvoudige spullen. Ik zou voor elke handtas en outfit wel een ander kleurtje kunnen kiezen. Momenteel past de Moss used look het best bij mijn huidige handtas en mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh wat mooi! En wat presenter je het prachtig, met die oude fotootjes! Moiet lukken dat ik al maanden op zoek ben naar een geode portemonee. zou zo geweldig van pas komen! Moeilijk kiezen: ik vind jouw blauwe heel erg mooi en de kleur past prachtig bij de Bergen. maar de cognac-versie lijkt me ook wel wat en prachtig bij mijn keecie-handtas.... ik geraak er momenteel niet uit... mss toch maar de cognac?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heel tof! Die blauwe...mmh! In het kader van 'ain't no mountain high enough' waag ik een gokje. Duimen maar! Groet Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Zo mooi! Ik val voor de Dusty green kleur, samen met turkoois altijd al mijn lievelingskleur geweest.
    Grtjs
    Pixie miks

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Jeetje wat onwijs tof weer!
    Ik doe graag een gooi en ga dan voor de soft pink. Zo lieflijk. Mijn huidige beurs is behoorlijk aan vervanging toe. Dus... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een super leuke en mooie portemonnee. Ik heb al jaren dezelfde portemonnee en nu ik deze heb gezien, wil ik die wel winnen!
    Ik twijfelde tussen de kleuren faded blue en rood, maar ik ga toch voor rood. Een prachtige kleur en een geweldige portemonnee, die ik eindelijk eens terug vind in mijn tas :)
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen