vrijdag 28 november 2014

beautiful happy things give away


Ik voel me bijna Sinterklaas of de Kerstman met al die prachtige give aways van de laatste weken. Hier is er weer een die je zeker niet wilt missen. Mijn sponsor Beautiful Happy Things geeft een set weg van twee fijne ISAK koppen met houten deksel. Je kunt uit zes verschillende varianten kiezen. Wil je deze koppen graag winnen? Laat dan hier een reactie achter, waarbij je vermeld naar welke variant je voorkeur uit gaat en like Beautiful Happy Things op Facebook. Volgende week vrijdag maak ik hier de winnaar bekend. Veel succes en fijne vrijdag!


35 opmerkingen:

  1. Wauw, weer zo een prachtige give away! En ik waag graag weer een kans. Mijn absolute favoriet is nr 3. Supermooi...
    Grtjs
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal prachtig!!! Als ik echt moet kiezen, dan graag met huisjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die kopje. Fijne sponsor heb jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat leuk Stephanie! Ik doe graag mee, die eerste met de poppetjes heeft mijn voorkeur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooie potjes en zo'n moeilijke keuze... Voorkeur gaat naar de blauwe blaadjes of de vogeltjes :-)
    Fijn zo vroeg Sinterklaas/Kerstman spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh keimooi! Mijn voorkeur gaat naar de vogeltjes maar de huisjes zijn ook héél mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nummer drie past in mijn keukentje, nummer zes in de vitrinekast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whoop whoop. Ik waag graag een gokje voor de mooie bekers. De eerste vind ik het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lonneke lonbondesign28 november 2014 om 17:56

    Wat mooi! Ik doe graag mee. De eerste met de poppetjes vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!! De kopjes met de familie passen perfect in onze kopjes collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige give-away! Ik waag graag een kans voor de blaadjes-bekers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, had ik ook maar zo'n gulle sponsor :-)
    Foto nrtje 3 met de blauwe blaadjes vind ik supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauww wat een mooie dingen mag jij toch altijd weggeven <3
    De Tingleby en Landsby zijn mijn favorieten. Als ik win, mag jij voor me kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O jeetje wat mag jij toch een mooie dingen weggeven! Echt een feest lijkt me :) En ik ga het gewoon proberen, wie niet waagt wie niet wint toch?! Ik ben verliefd op de Tingleby, dus hoop heel erg die te winnen! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, weer zo'n mooie give away.
    Wat een geluk voor jou en voor ons ;)
    Ik vind de Landsby mokken het mooist. Dus ik waag graag een gokje.
    Groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wauw, de eerste wil ik wel winnen. Er staat namelijk een gedragen kindje op (in een doek) en dat doe ik zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oe, dat is een lastige. Zo tof allemaal. Maar de tingleby zou ik heeeeel graag hier op m'n tafel hebben staan :-) Groet Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zalig! Ze zijn zo mooi grafisch vormgegeven en (al lang) helemaal mijn ding. Ook de mannetjes vind ik helemaal geweldig. Maar ik ga voor de tweede foto, de huisjes met boompjes. Deze kleuren vind ik het vrolijkste! Ik ben facebookvolger.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! Ik ben helemaal weg van de 'leaves'. Mooie producten bij Beatifull Happy Things! Ik kende ze nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oooh deze zijn te mooi on niet te spelen dus ik will doe aan de giveaway !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh, wat een leuke give-away!! Heel graag waag ik een kansje voor de eerste set, die vind ik geweldig :-) Fijn weekend! Xx marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een toffe weer zeg! Ik vind het eerste setje helemaal wijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo mooi ;-) De blaadjes zijn mijn favoriet ! Als je zin hebt om ook eens iets te winnen, welkom bij mij! Fijne dag, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi! Ik ga voor de huisjes op foto 2.
    groet, Emsie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat weer een super give-away.. Twijfel twijfel 1ste foto of toch de 2de?? Tadaaaaa, ik ben er uit en ga toch voor de tweede foto! De prachtige huisjes. En nu maar duimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooh wat een mooie koppen! Dolgraag zou ik een setje winnen. Mijn voorkeur zou uitgaan naar de huisjes op de laatste foto.

    *Duim duim duim*

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Inderdaad, de sint mag ook eens bij de brave mama's komen ook zeker ... ;) Voor ons nummer 2 Of nr 1

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O wauw! Ik kom zomaar op je leuke blog terecht, gezellig om op zaterdag avond rond te neuzen :) Ik doe meteen mee met je give-away, hihi! Het 2de setje sprak me meteen aan!! Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi zijn. Die met de vogeltjes vind ik de allermooiste en ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wat zijn ze toch leuk allemaal! Mijn voorkeur gaat uit naar het setje met de huisjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke giveaway, ik doe heel graag mee want wat zijn ze leuk!!! Ik zou gaan voor foto 2 met de huisjes, dat zou een leuk 5 december cadeautje zijn. Fijn weekend nog! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat gaaf! Eigenlijk kan ik niet zo goed kiezen, zijn allemaal geweldig! Die 2e met die huisjes springt er misschien net iets meer uit!
    Nu nog even liken op Facebook:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. O jee, wat maak je het ons toch moeilijk! Ze zijn mooi :-)
    Nummer 6 met de huisjes vind ik helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat heb jij toch fijne giveaways :) ik heb beautiful happy things geliked op facebook. Ik kies de familjen koppen ...ik ben echt op mensen/gezichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wauw, superleuk! moeilijk kiezen, maar ik ga toch voor de 2e, met huisjes en bomen. Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen