zaterdag 4 oktober 2014

saturday


Het is de laatste tijd druk. Druk op mijn werk, druk in mijn hoofd. Vandaag nam ik de tijd om wat fijne foto's te maken. Verse bloemen en lekkere chocolade is een gouden combi wat mij betreft. Ik vrolijk er in ieder geval altijd van op. Fijne zaterdag!


Het is trouwens bijna zover, we gaan Liam voor het eerst zien, hoera! Woensdag vertrek ik met een koffer dat ongeveer knapt van alle cadeautjes voor mijn kleine liefde. 


Vanmiddag ga ik naar naar een one day pop up shop bij Fanny thuis. Dus sloffen uit, schoenen aan en gaan! De schoenen kocht ik hier. Ik ben verliefd op hun ontwerpen, ze doen me denken aan de schoenen die ik vroeger als kind droeg. En ze vliegen de deur uit, dus wees er snel bij!

6 opmerkingen:

  1. Jeeeeetje wat een prachtige schoenen staan er op de site!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's... enne ideale, prachtige schoenen om echt op stap te gaan! (maar ook om af te tellen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemen! Heerlijke chocolade! En... prachtige schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, I love those colours! Very nice photos indeed! Have a nice Sunday evening :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige schoenen. En fijne plaatjes weer <3

    BeantwoordenVerwijderen