maandag 20 oktober 2014

Mooi Goed give away


Geen leukere manier om de herfstvakantie te beginnen dan met een give away. Ik mag van mijn sponsor Mooi Goed vier prachtige keukenhaakjes weggeven. De haakjes zijn zijn uit een plaat metaal gesneden in de vorm van een takje. Een speels ontwerp gegoten in een design jasje en handig in elke ruimte van je huis. Deze fijne keukenhaakjes winnen? Laat hier een bericht achter, like Mooi Goed op Facebook en deel deze give away op je eigen Facebookpagina. Zondag maak ik de winnaar bekend. Succes en fijne maandag!

 

No better way to start this autumn holiday than with a cool give away. My sponsor Mooi Goed is giving away 4 beautiful kitchen hooks. A playful design and useful in every room in your house. Want to win them? Leave a comment here, like Mooi Goed on Facebook and share this give away on your own Facebook page. Good luck and happy monday!



Deze foto's zijn eigendom van Mooi Goed

10 opmerkingen:

  1. Oh! Wat een te gekke givaway! Zonder gekkigheid; ik heb al een tijdje m'n oog op die prachtige haakjes! Volgens mij zouden ze te heel erg fantastisch mooi staan in onze witte keuken :-) Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn prachtig. Ik heb nog geen haakjes in de keuken dus ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave give-away! Ik doe graag mee en heb m natuurlijk ook gedeeld! Fijne herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg gaaf! Mijn theedoeken hangen nu over de verwarming, lekker suf. Deze haakjes zouden perfect zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, het zijn net kippenpootjes, cool! Ik gooi me in de strijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook mee! Fijn voor op de badkamer.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie giveaway! Ik waag graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik doe graag mee. Ik like en deel via fb.

    BeantwoordenVerwijderen