woensdag 29 oktober 2014

bloemen in huis give away


Ik kreeg het boek Bloemen in huis van Holly Becker en Leslie Shewring afgelopen week toegestuurd. Een boek met prachtige foto's en vol inspiratie en creatieve ideeën om bloemen te kiezen, te combineren met vazen of vaasjes en een bepaalde sfeer te creëren. Ik hou zelf het meest van wilde veldboeketten in allerlei kleuren en met veel verschillende bloemen, het liefst geplukt uit de tuin of in deze geweldige pluktuin bij mij in de buurt. In een grote vaas op tafel, in kleine vaasjes (zoals hier vaasjes van Bart van Didden en Lenneke Wispelwey op HAY trays) en in een prachtig melkkannetje van House of Rym op een wandplank. Ik vind dat bloemen in huis net dat beetje extra geven, dus vul ik elke week mijn vazen met verse bloemen. Uit de pluktuin, bij een prachtige bloemist in Maastricht of gewoon van de markt waar ik altijd dat ene bloemenkraampje opzoek waar een lieve oudere bloemenmevrouw mijn favoriete bloemen verkoopt. Afgelopen week kocht ik er de oranje en witte ranonkels, die ik mengde met bloemen van de bloemist.
Wil je ook zo'n prachtig boek? Het enige wat je hoeft te doen, is hier een reactie achterlaten. Aanstaande woensdag kies ik een winnaar. Fijne avond en succes!


Bloemen in huis is a beautiful book by Holly Becker and Leslie Shewring full of creative ideas how to style flowers in your interior. My favourite bouquets are the wild ones. The flowers that you pick in your own garden or in a community garden where you can wander around for a bit and enjoy all the colours and smell the different flowers. I put them in a big vase or in a few small ones. I also used a little milk jug from House of Rym
Do you like to win this book? All you have to do is, leave a comment here. Next wednesday I'll pick a winner. Have a lovely evening and good luck!


50 opmerkingen:

  1. Ik zou heek graag kans maken op dat mooie boek! Ik ben dol op bloemen en vaasjes! Groet, Ingeborg (instagram @vanbor.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek lijkt me prachtig, dus ik doe graag mee! Ik kan inspiratie gebruiken nu de dahlia's en al het andere moois in de tuin uitgebloeid raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me hét perfecte boek voor mij als wildplukster met de allermooiste vaasjes in m'n kast en met immer kriebelende schikdrang. Toffe give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou heel graag mee willen doen. Mijn lieveingsbloemen zijn trouwens ranonkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt mij een geweldig boek! Dus ik doe heel graag mee.
    Ik kan ook geen genoeg krijgen van bloemen :-)
    Het liefst net zoals jij alle vormen en kleuren door elkaar, lekker vrolijk.
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zalig boek! Bloemen maken me altijd gewoon gelukkig, hoe ik me ook voel...Ik wil dat boek wel eens van voor naar achteren uitpluizen!
    Groetjes, Kristien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een gave give away, ik doe heel graag mee!! Heb al op verschillende blogs gelezen over dit boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Door je post op Instagram over dit boek EINDELIJK eens doorgeklikt naar je blog. WOWsers, wat een mooiigheid. Je reviendrai!
    Toedelz, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk wil ik z'n mooi boek winnen altijd verse bloemen in huis en altijd in voor inspiratie Gr Maaike @sproetinhuis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk boek. Ik doe graag mee. Zag het al vaker voorbij komen en lijkt me super!
    Groet kristel @mijnthuisgevoel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh super leuk boek lijkt me dat!
    Ik ben gek op boeken en bloemen ;).
    De perfecte match dus!

    Ik doe graag mee ;).
    X Arja Zwart, wit & hout

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat lijkt mij een heel erg leuk boek. Ben gek op kleur en daar horen bloemen zeker bij! Maak dus graag kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh dat zou ik leuk vinden om die te winnen. Bloemen en planten in huis stylen is niet mijn sterkste kwaliteit namelijk waar ik vaak van baal. Dit boek zou hiervoor geweldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woepwoep, wat een super gave give-away!! Ik waag een kansje om te winnen! Ik ben net begonnen met mijn nieuwe baan op een zorgboerderij en we willen heel graag een pluktuin gaan realiseren, dus dit boek zou echt meer dan welkom zijn! Dank je voor deze kans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. YES, Yes, yes.....yes PLEASE....! Dit boek moet echt de BOM zijn! Haar eerdere boeken heb ik ook en ben er verliefd op! Wat een te gekke give away! SPANNEND...

    X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie give away! Ik doe heel graag mee. Misschien okk wel een heel handig boek voor iemand die bloemen aanwijst bij de bloemist als "die roze daar" ipv ze bij de naam te noemen. Uiteraard ben ik diegene :)
    Groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love flowers, I want to play may be I'll win :-) this nice book

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige bloemen in huis! Hoog tijd om aan de give-away mee te doen voor ook meer bloemenpracht in mijn huis, hahaha! Fijne avond, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe mee, een bloemetje meer in huis kan geen kwaad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kwam mijn reactie nu binnen? Op naar poging 2. Yes please ;)

    X Wimke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er een heerlijk boek uit, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe heel graag mee! Liefde voor de bloemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, ik doe ook mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De kaft alleen al zegt : Hebben, hebben, hebben !!! Zo mooi !
    Ik ben dol op mooie bloemetjes en doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is nou een boek waar ik het weekend eens lekker mee op de bank wil zitten!! Graag dus! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Suzanne.
    Mijn naam. Mooie naam.
    Mijn bloem. Mooie bloem.
    Mooie ogen.
    Suzanne met de mooie ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh dit ziet er leuk uit ben benieuwd naar het boek dus doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. o ja! Ik doe graag mee. En als ik ooit een grote tuin heb maak ik zelf een pluktuin.. droom, droom..

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohja, zo mooi om bloemen in huis te hebben. Je blijft er een zomergevoel mee hebben. Ik doe graag mee met deze give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe ook heel graag mee. Heb ook altijd graag bloemen in huis, maakt het net gezellig. En met mijn naam (Fleur) kan ik bijna niet anders ;-p Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Here it is!!
    Nogmaals, super leuke give away.
    *fingers crossed
    Xx Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig boek! Ik ben opgegroeid met bloemen, aangezien mijn moeder elke week nieuwe bloemen 'moest' hebben van zichzelf :) Zonder bloemen was het gewoon niet 'thuis' zeg maar. En het eerste wat mijn moeder deed als we terugkwamen van vakantie was ergens bloemen vandaan toveren (vaak uit onze tuin). Nu ik op mezelf woon kan ik nog steeds niet zonder bloemen maar ik ben lang zo creatief niet als mijn moeder. Dus dit boek zou goed van pas komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het zien van het boek alleen al maakt je instant happy! Laat staan als er dan nog eens zo'n mooie creatie uit het boek de kamer opfleurt...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oeh ja! Wat een tof boek. Daar word je blij van! Net als van een give-away. Dat verwachtingsvolle.... Zou het dit keer.... Keep my fingers crossed! Groetjes Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gaaf boek! Hier ook altijd bloemen in huis, zonder is het zo kaal. En leuke vaasjes in overvloed, dus kom maar op met die goede ideeën :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een fijne plaatjes en gave giveaway! Ik waag graag een kansje voor dit geweldige boek <3 Want wat is hij alleen al mooi vormgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wat leuk! Ik wil meer met bloemen doen maar weet nooit zo goed hoe. Een beetje inspiratie is dus meer dan welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een huis zonder bloemen is voor mij geen thuis! Laat me dan ook graag inspireerden door dit mooie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooi. Ik heb daarstraks ook nog mijn vazen gevuld. Tof dat er een boek over is

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Poeh zeg, er wagen er al velen voor mij een kansje.. Maar ik laat me niet afschrikken, zeker niet voor zo'n mooie give away.. dus bij deze! En nu maar duimen ^_*

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het eerste dat ik haal als mijn geld is gestort, zijn bloemen. Door IG ben ik bloemen, net als mooie luchten, nog eens extra gaan waarderen. Mede door jouw account. Graag maak ik een kans <3
    Mickey - Gras van de Buren

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh, heel graag doe ik mee! Ik word zo vrolijk van bloemen, ik doe ze mezelf soms cadeau.. Een enkele bloem, een aantal bloemen verdeeld in vaasjes of een rommelig veldboeket. Een beetje geluk op tafel maakt me blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Geef mezelf wekenlijks bloemen of planten kado. Zonder bloemen is een huis niet gezellig, vind ik. Ideeen altijd welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een mooie give away, ik doe dan ook graag mee.
    Ik heb het boek in de boekenwinkel doorgebladerd, het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen