woensdag 17 september 2014

wednesday


Een paar foto's van wat ik vandaag zoal tegenkwam in huis. Gekleurd masking tape dat is blijven hangen na het inpakken van een cadeautje, een kaartje van Tas-ka, kastanjes die ik meenam naar huis, prachtige bessentakken en een vintage gestippeld kommetje. Fijne woensdag!


A few snapshots of details in my home today. A pretty card, forgotten masking tape after wrapping a present, chestnuts I took home, beautiful branches and a little vintage bowl. Have a nice wednesday all!


Ik geniet nog even van de laatste warme zomerdagen, maar stiekem ben ik ook blij dat de herfst er weer aan komt. Ik hou van de herfst. Van de gekleurde bladeren, de kastanjes, hoe het bos ruikt en van de knisperend frisse ochtenden.


2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne plaatjes. Word ik echt blij van. Ik vind het daarentegen wel weer heel jammer dat de herfst er alweer aankomt. Ik hou zooooo van de zomer. Al heeft de herfst inderdaad ook zijn mooie kanten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOO wat een plaatjes en aw, wat pikt dat... ik ben het hele Bochservies met de blauwe stippen (ooit begonnen met 6 kleine bordjes van ons moemoe ;-)) zwaar aan het verzamelen... maar dat kommetje kwam ik nog nooit tegen! (voor een paar voorbeeldjes zie hier: http://fetedesgamins.blogspot.be/search/label/Recepten ) Fijne avond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen