zondag 7 september 2014

sweet little miracle



De baby van mijn broer en schoonzus is vrijdagavond geboren! Het is een prachtig, gaaf jongetje. Het wachten was zenuwslopend. Ik voel me bijna niet te beschrijven gelukkig en enorm blij. Ik heb staan springen in de woonkamer van mijn ouders, toen ik het hoorde. En wat past er meer bij zo'n geweldig bijzonder nieuws dan een taart? Ik maakte een kwarktaart en versierde deze met nectarines, honing en munt. De Yeah caketopper en de confetti schaal bestelde ik bij Nora. Hoera!


My brothers and sister in laws baby is born last friday night. I am so so happy and in love. It's a beautiful little baby boy. I couldn't help myself and jumped around in my parents livingroom when I heard the news. A cake is the best thing to celebrate such amazing special news I think. I made a cheesecake with nectarines, honey and mint leaves. The Yeah caketopper and the confetti plate are made by Nora. YEAH!



7 opmerkingen:

  1. Woehoeee! Gefeliciteerd!! En wat een heerlijke taart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En wat fijn dat alles ok is! Van harte, tante worden is iets heel speciaals. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So happy for you! From your enthusiasm I can tell you are going to be a serious kick-ass auntie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd tante en wat een lekkere taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs gefeliciteerd trotse tante! Wat fijn! En die taart ziet er heerlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen