dinsdag 16 september 2014

black & white


Een tijdje geleden waren mijn oude sloffen van Collégien helemaal op. Ik deed ze bijna dagelijks aan als ik thuis kwam van mijn werk. Lekker warm, handig en veilig door de rubberen antislipzool vooral als je, zoals ik, veel rent door je huis. En wat een geluk, net op dat moment kreeg ik een prachtig paar sloffen van Collégien toegestuurd. Deze bijzondere zwart witte slof met letterprint is tot stand gekomen in samenwerking met het stoere kinderkledingmerk NUNUNU. Collégien sloffen zijn trouwens ook gewoon in Nederland te koop, hoe fijn is dat. Mijn voeten blijven in ieder geval lekker warm deze herfst en winter. Fijne dag!


Just as my old Collégien slippers were all worn out, I received a beautiful new pair from Collégien. I am one lucky girl! They are a special pair, a collaboration between NUNUNU, a cool kids brand, and Collégien. I really love the print. They are also for sale in the Netherlands, just check it out. My feet will be nice and warm this autumn and winter. Have a nice day!


Dit leuke Ruby Tuesday tasje won ik bij Kidsroomzuid.
Het prachtige kussen kocht ik bij Sloppop yeah en de pop is van Studio Escargot.

4 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk en nog eens leuk! Die sloffen... die zie ik helemaal zitten :)
    Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, wauw! Ik ben super jaloers :) en twijfel al lang, kopen of niet..
    En nu we een gladde en smalle trap hebben in ons nieuw huisje, zouden ze echt wel van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, bofkont! Wat een heerlijke sloffen zijn dat toch. Jukka heeft ze ook, maar deze zijn nu eigenlijk te klein. Binnenkort even nieuwe kopen, en ik denk dat ik voor mezelf ook maar ga bestellen..

    BeantwoordenVerwijderen