woensdag 20 augustus 2014

wednesday

 
Vorige week viel een pakketje van mijn sponsor Catch My Drift op de deurmat. Nu word ik altijd blij van mooie pakketjes, maar deze maakte me wel heel erg blij. Karin stuurde me namelijk de prachtige broodplank Bobo van Fine Little Day. Ik hou van mooi servies, prachtige borden en broodplankjes die een lunch nog lekkerder lijken te maken. Omdat ik de broodplank veel te mooi vind om in een keukenkastje op te bergen, staat het nu afgewassen en wel te pronken op een wandplank in mijn woonkamer. Steeds als ik het zie, krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Fijne avond!

Ik maakte een avocado-eiersalade en gebruikte biologische tomaten van de Eyserhalte. Zo lekker en gezond.
 

My sponsor Catch My Drift sent me this beautiful Bobo bread board by Fine Little Day. I used it immediately for a a great avocado eggsalad lunch. I think it is way too pretty to be put away in a cupboard, so now it is shining on a wall shelf in my living room. Every time I look at it, it puts a smile on my face. I love it!


10 opmerkingen:

  1. Love������the broodplank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige broodplank... zo mooi anders!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! :-) groot gelijk dat je 'm niet in de kast 'verstopt'! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw foto's blijven altijd een kadootje om naar te kijken...zo ontzettend mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, that's really beautiful :)
    ...by the way: I love the dutch language :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi! Grappig... ik maakte ze net ook ;-) http://fetedesgamins.blogspot.be/2014/08/avocado-eiersalade.html Fijne zondag!!!

    BeantwoordenVerwijderen