zaterdag 9 augustus 2014

picking flowers


Gisteren ging ik vroeg in de ochtend naar een pluktuin hier in de buurt. Prachtig gelegen tussen de weilanden wonen Jill en André met hun kinderen. Met een tas vol water en een schaar kun je fijn zelf struinen tussen de verschillende bloemen en bessenstruiken. Ik zocht mijn lievelingsbloemen bij elkaar en plukte ook nog een handjevol bramen. Niet genoeg om jam van te maken, maar erg lekker bij de pannenkoekjes met poedersuiker. Fijne zaterdag!


Yesterday, in the early morning, I went flower picking in an amazing garden near here. I came home with my favorite flowers and some blackberries. Not enough to make jam, but so good with pancakes. It made me really happy. Enjoy your saturday!


Daisy vaasje: Lenneke Wispelwey via Studio de Winkel
Vorkje: Sissy Boy
Theedoek: HAY


2 opmerkingen:

  1. Fijne plaatjes weer hoor en heerlijk, bramen bij de pannenkoekjes.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi boeket! Ik hou van die kleuren.
    Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen