maandag 11 augustus 2014

monday


Wat is het toch fijn om je huis te vullen met mooie dingen. Die je blij maken. In deze voor mij rare en stressvolle tijd heb ik er meer behoefte aan dan ooit. Verse bloemen (die ik hier plukte), prachtig vormgegeven keramiek zoals het daisy vaasje van Lenneke Wispelwey en mijn nieuwste aanwinst, een popje van Lammers&Lammers dat ik hier kocht. Ook vond ik mijn favoriete boekje, dat mijn broer jaren geleden uit Australië voor me meenam, ergens in een kast terug. Zoals de titel "famous people drawn really small" al zegt, staan er allerlei beroemde personen in (zoals superman, Madonna, Startrek) die heel klein, in pixels getekend zijn. Hilarisch en heel cool. De namen van de personen staan per bladzijde achter in het boekje vermeld, mocht je er zelf niet uit komen. Fijne maandag!


When I'm stressed I like to surround myself with pretty things, such as fresh flowers, beautiful ceramics like the daisy vase by Lenneke Wispelwey and the blue doll by Lammers&Lammers (I bought it here). And a favorite book of mine, that my brother bought me years ago in Australia, magically appeared again (I thought I lost it). The title says it all "famous people drawn really small". There are famous people in there like Madonna, superman and the whole Startrek crew. Drawn really small, pixellated. So hilarious and cool. Happy monday all!



Boek Swedish Details: via DesignTorget
Daisy vaasje en schaaltje: via Studiodewinkel
Popje Lammers&Lammers: via Watanders
Trays: HAY
Bloemen: pluktuin Pluk het Zelf

3 opmerkingen:

  1. Mooi allemaal! Waarom is het een rare en stressvolle tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Laura
      Ik schreef er hier over: http://neongroen.blogspot.nl/2014/08/life-lately.html?m=0

      Verwijderen
  2. Zo leuk en vrolijk allemaal...kan deugd doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen