donderdag 7 augustus 2014

life lately


Ik was de afgelopen weken niet veel hier. Mijn vader is ernstig ziek geweest en dat heeft er flink ingehakt. Ik ben al een hele tijd moe en gespannen, voel de druk van zorgen voor mijn vader en ook voor mijn moeder. Ik zoek naar rust in mijn hoofd en lijf. We gingen afgelopen week een paar dagen naar zee en dat was zo heerlijk. Ik hou van de wind, het water en de zon. Niets helpt meer om je zorgen even letterlijk weg te laten waaien. Weer thuis deed ik mezelf een vaasje en een schaaltje van Lenneke Wispelwey cadeau. Ze stonden al een hele tijd op mijn verlanglijstje en ze zijn nog mooier dan dat ik dacht. De prachtige bloem in het vaasje groeit tegen de gevel van mijn huis. Gisteren maakte ik de yoghurt repen van Anki. Ik maakte ze met bosbessen, mango en verschillende noten. Ik probeerde ook chocolademousse met frambozen en noten uit. Om je vingers bij af te likken zo lekker. Ik hoop dat jullie een fijne zomer hebben!

 

I've not been around here much for the last weeks. My dad has been seriously ill and that's tough for me and my family. We drove to the beach last week and that helps a little bit. The wind, the water, the sun I just love it. When I was back home again, I finally ordered a Lenneke Wispelwey vase and plate. They are more beautiful than I imagined. The yoghurt bars from Anki looked so delicious that I gave it a try yesterday. I used blackberries, mango and nuts. I also made one with chocolate mousse, raspberries and nuts. Finger licking good. I hope you are all having a great summer!




7 opmerkingen:

  1. De chocolademousse ziet er hemels uit !
    Ik hoop dat het intussen al wat beter met je papa is, want dat ken ik, die zorgen.... Dat vreet aan je...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk gaat het snel beter met je vader...
    Fijn je hier weer te zien/lezen. Die repen zien er heerlijk uit! Xx marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte... dat lekkers en moois zal wel effe een goed tussendoortje zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte! Fijn dat je alsnog een beetje afleiding kunt vinden.

    BeantwoordenVerwijderen