zondag 1 juni 2014

lovelies


Een week vol kleine, lieve en fijne momenten. Ik kocht een superzacht lief shirtje voor mijn broer's baby (die in augustus geboren zal worden, ik kan niet wachten...). Een bezoekje aan Fanny's winkel Wat Anders is altijd een feestje. Deze prachtige theekop met schotel uit de nieuwe collectie van House of Rym nam ik afgelopen week mee naar huis. Het mooie houten theelepeltje kreeg ik cadeau van Fanny. De grappige magneten, ontworpen door Gemma Correll, zijn ook te koop in Fanny's winkel. De teksten en illustraties laten me elke keer weer glimlachen. For all the big hearted ones out there, have a lovely day!


Last week was filled with sweet, happy moments. I bought this amazing cool super soft shirt for my brothers baby (who will be born in August, I just can't wait...)
A visit to Fanny's store Wat Anders is always a great idea. I took this beautiful tea cup with saucer, from the new collection of House of Rym, home with me.The lovely wooden spoon was a present from Fanny. The funny magnets, designed by Gemma Correll, are also for sale in Fanny's shop. They make me smile every time I look at them. For all the big hearted ones out there, have a lovely day!


En ja, ik ben fan van Instagram. Wat een geweldig medium. Ik "ontmoet" er de leukste, creatieve, lieve mensen van over de hele wereld. Dit zijn een aantal mensen die het volgen meer dan waard als je het mij vraagt: Madelon, Iris, Claire, Sarah, Paulie, Maryam, Fawn Shoppe, Emma. Emma, Jessica en nog vele anderen. Geniet van de mooie foto's en "ontmoetingen".

I just love Instagram. You can "meet" so many sweet, creative, nice people. I think these peolple have the most beautiful feed, amongst many many others of course: Madelon, Iris, Claire, Sarah, Paulie, Maryam, Fawn Shoppe, Emma. Emma, Jessica. Enjoy their beautiful pictures and enjoy "meeting" them.




3 opmerkingen:

  1. Fijn een kleintje erbij in augustus :-)
    Mooie plaatjes en wat zijn die kop en schotel prachtig!
    xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Ben momenteel bezig met een collage van vakantiefoto's... die moet uiteindelijk ingelijst worden en komen te pronken op onze stoere steigerhouten tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb nu ook wel zin in een kopje thee ! super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen