woensdag 4 juni 2014

catch my drift give away



Catch My Drift is mijn nieuwste sponsor en daar ben ik heel blij mee. Vincent en Karin zijn Catch My Drift gestart als grafisch ontwerpbureau. Nu is het een unieke webshop boordevol bijzondere labels en ontwerpers. Catch My Drift staat voor duurzaamheid, vakmanschap, eerlijkheid, one of a kind, illustratief, kleurrijk, gedurfd en anders. Een webshop naar mijn hart. En ze geven een Noodoll pakket weg. In het pakket zit een prachtige Noodoll tas, een handige Noodoll gadgetholder (voor bijvoorbeeld je telefoon en bankpasjes) en een set kleurrijke Noodoll kaarten.
Wil je kans maken op dit geweldige pakket, laat hier dan een bericht achter en like de facebookpagina van Catch My Drift. Zondag 8 juni maak ik hier de winnaar bekend. Succes en fijne avond!


I'm really happy with my newest sponsor Catch My Drift. Vincent and Karin started out as a graphic design studio. They expanded it to a webshop with unique labels and designers. Catch My Drift is sustainability, honesty, craftsmanship, full of color and just different. They're giving away a Noodoll 
package. An amazing Noodoll bag, a cool Noodoll gadgetholder and colorful Noodoll cards.
If you would like to win this fabulous package, all you have to do is comment here and like their facebookpage.
Sunday June 8th I announce the winner here. good luck and have a nice evening!



15 opmerkingen:

  1. Nou, deze winactie wil ik niet aan me voorbij laten gaan. Door een vriendinnetje werd ik eens op Noodoll gewezen en sindsdien ben ik fan. Het zou dat ook heel tof zijn als ik zou winnen en haar zo'n leuke kaart kan opsturen. En de tas kan ik van de zomer gebruiken in Noorwegen (ik ga een zomercursus Noors volgen) voor mijn schriften en boeken. Oh wat zou dat tof zijn!
    En wat heb jij toch een gave sponsoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's so cute, I'm gonna die! :D Dus ik doe zeker mee!

    x Evelyn Verhestraeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe ook graag mee vooral voor de tote bag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh! Super... Daar wil ik wel wat van winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die monsters zijn echt heel leuk! leuke webshop ook, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa hier ben ik dan! Ik doe heel graag mee aan deze gave winactie! Noodoll is cool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Wooow dat zouden wij super super super graag winnen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuke nieuwe sponsor! Met een prachtige webshop. Ik doe graag mee met de giveaway voor mijn zoontje die in zijn 'ik-ben-een-monster periode' zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuheuk!! Ik doe heel graag mee :-)
    Ik hou van die vrolijke gekke monstertjes!
    xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Monsters doen het altijd goed dus....ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen. Ik doe graag mee! Groet Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op die link had ik beter niet geklikt. Wat mooi allemaal... Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O nee, wat een prachtige giveaway, kan ik ook meedoen als ik geen Facebook heb? Dan bij deze :)

    BeantwoordenVerwijderen