woensdag 7 mei 2014

swedish goodies & a winner



Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel in al die fantastische Zweedse (design)winkels. Zoals Designtorget, een winkel met items van zowel bekende als nieuwe ontwerpers. Ik kocht er het prachtige interieurboek Swedish Details. Er staan bijzondere en mooie foto's in van huizen vol persoonlijke en unieke details. Het MilK magazine was te koop in bijna elke boekhandel, hoe fijn! Op de terugweg van Marstrand naar Götenborg stopten we bij Vävra keramik met het ernaast gelegen Jennys Gröna, een lief bloemenwinkeltje. Wat een sympathieke mensen en wat wonen ze daar toch schitterend, midden in de natuur. Bij Vävra keramik kocht ik lekkere en mooie snoepjes en een handgemaakt zeepschaaltje. Jennys Gröna verkocht dahlia's in een prachtige kleur. Jammer dat die niet mee konden in het vliegtuig..

Wat waren er veel (103!!) reacties op de Keecie give away! Bedankt lieve mensen!
De winnaar is Diblik met het comment:
Wat een super mooie tas!!! De perfecte combinatie van formaat, kleur en print!! Ik zou deze heel erg graag winnen! Leuke actie Stephanie!

Mail je mij jouw adres? Dan komt de mooie Goose Bumps tas naar je toe.


I felt like a kid in a candy store in all the amazing Swedish (design)shops. Designtorget is a nice one. I bought the beautiful interiorbook Swedish Details. I love it. On our way back to Götenborg we stopped at Vävra keramik and Jennys Gröna. Such sweet people.And they live in such a breathtaking area. I bought yummy candy and a handcrafted soapdish. Jennys Gröna sold the most beautiful dahlias. Too bad they wouldn't survive the flight home...

Thank you for all your sweet comments on the Keecie give away! The winner is Diblik with the comment:
Diblik 28 april 2014 22:26
Wat een super mooie tas!!! De perfecte combinatie van formaat, kleur en print!! Ik zou deze heel erg graag winnen! Leuke actie Stephanie!

 


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Diblik met de mooie tas! Jij bedankt voor het organiseren Stephanie, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woooooow! Heel erg bedankt, ik had het eerlijk gezegd niet verwacht!! Ik stuur je zometeen een mailtje met mijn adres, alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi allemaal zeg. Ik ben even wat achterstallig leeswerk aan het doen: door ig schieten de blogs er wel eens bij in. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen