dinsdag 6 mei 2014

sweden



Afgelopen week waren we in Zweden. Mijn broer, zijn vrouw en hun kindje-nog-in-de-buik wonen er sinds een jaar. Ik kan wel zeggen dat ik halsoverkop verliefd ben geworden. Op de prachtige natuur, de frisse zeelucht, de fantastische houten huizen, de fijne mensen, de taal, de rust en de ruimte. Ik had een beetje pijn in mijn buik toen het tijd was om naar huis te gaan. Hier wil ik blijven. Hier kom ik zeker nog heel vaak terug. Een van mijn favoriete plekken is met stip Marstrand, een eiland met een heleboel kronkelpaadjes, práchtige gekleurde oude houten huizen en een adembenemend uitzicht. Ja...ik ben verliefd..

 
Last week we visited Sweden. My brother, his wife and their little baby-in-belly are living there. I fell in love, head over heels. In love with the beautiful nature, the fresh sea air, the amazing wooden houses, the lovely people, the language and the amazing views. I just wanted to stay. My favorite spot is Marstrand, a picturesque island with amazing old wooden houses and a breathtaking view. Yes...I am in love..
 

11 opmerkingen:

  1. Een mens zou voor minder verliefd worden ! Het ziet er daar prachtig uit...
    En de foto van dat hondje... Wat een schatje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he! Ik ben normaal gesproken echt bang voor honden, maar deze... <3

      Verwijderen
  2. Ziet er geweldig mooi uit Stephanie! ik wil er ook heel graag heen alleen mijn man niet :-(
    Helaas is een week zo voorbij.
    Nagenieten van je foto's dus!

    Groetjes,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet er ook helemaal vrolijk & verliefd uit! Zweden is zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's! Zo mooi. Ik zou ook zo graag nog eens naar Zweden willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er toch vrolijk uit die gekleurde huizen. Het lijkt me er prachtig aan je mooie foto's te zien. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herken het gevoel van instant verliefdheid ;) Was er deze week voor het eerst.. en zeker niet voor het laatst. Die rust, ruimte en kleuren... <3 <3 <3 Fijne foto's maakte je ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik snap het wel dat je helemaal niet weg wilde. Wat een mooie foto's! Vooral dat oranje huis met de mooie blauwe lucht.... zucht... daar zou ik ook wel naar toe willen.
    Lekker nagenieten nog.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh I love that dog! :)
    And all of the other colourful photos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het ziet er echt schitterend uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeie tip en prachtige foto's! Wij gaan deze zomer ook weer, dit neem ik zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen