maandag 28 april 2014

keecie give away


Dat ik een groot fan ben van Keecie hoef ik jullie denk ik niet meer te vertellen. Ik schreef er hier al eens een keer over. De allernieuwste tas van Keecie heet Goose Bumps, met een print van ganzen en lentebloemen aan de binnenkant. Geweldige tas, geweldige naam, geweldige print. Er zitten allerlei handige vakjes in voor je telefoon, pasjes en noem maar op. Wil jij deze tas winnen in de nieuwe kleur Dusty Green? Het enige wat je hoeft te doen, is hier een bericht achterlaten. Volgende week woensdag, 7 mei, kies ik een winnaar. Succes allemaal!


As you know, I'm a huge fan of Keecie. The newest member is this beautiful bag called Goose Bumps. There is a print of geese and spring flowers on the inside. Amazing bag, amazing name, amazing print. Would you like to win this bag? All you have to do, is leave a comment here. I'll pick the winner on wednesday, the 7th of may. Good luck all!


103 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Mooi bij mijn Keecie portemonnee in petrolkleur! *duimduim*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zit hier een jongedame naast me op de bank te hyperen bij het zien van zo'n mooi hip tasje. Ik doe dan ook graag mee Stephanie! Wat heb je het ook weer leuk op de foto gezet met dat gansje. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook een groot fan van Keecie! Altijd anderen cadeau gedaan, maar nog nooit mezelf... ( zelf gun factor zero ). En de kleur is PERFECT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd ook zo van Keecie! Deze nieuwe tas is ook weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heel hard aan het sparen maar winnen zou wel hééééél erg leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauw!! Wat een leuke Keecie-bag... Ik heb er al ééntje in het donkerbruin, maar deze is geweldig voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. *Smelt* wat een mooierd! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Prachtige kleur en fantastisch model... Daar zou ik miljard blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa! Dat laat ik mij geen twee keer zeggen. Zelf ook fan van Keecie en dit exemplaar is echt práchtig! Graag doe ik mee.... Stel toch dat je wint...
    Groet Gras vd Buren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohh, Stephanie, ik doe mee voor Olga! Een cadeautje voor als ze in Zweden gaat studeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw ik ben verliefd op de tassen van Keecie. En dit is echt mijn kleur! En die ganzen! ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooooooooo, hartje Big Time, deze moeder gans (en vier kiekens) doet bijzonder graag mee x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje, ik doe graag mee...gewoon voor mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, heb nog niets van Keecie maar dit is wel een supermooi tasje! Ik doe dus graag mee ��

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik moet met schaamrood op de wangen toegeven dat ik nog niet van Keecie gehoord had... maar wat een mooie tas !! Ben zojuist eens gaan gluren op de website, wat een leuke spulletjes !!
    Dus ikke doe ook mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, dat is hem! De tas waar ik naar op zoek was. Niet te groot, niet te klein, Niet te tuttig, niet te strak. Perfect! Had ik al gezegd dat ik graag mee wil doen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige tas en geweldig merk! perfect formaat. ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ojee, wat een prachtige tas. De kleur, de vorm, de naam, alles is perfect! Dus daar had je de gans voor nodig die ik al voorbij zag komen op instagram ;)
    Ik hoop dat ze naar mij toe mogen vliegen, ze zijn van harte welkom!
    Veel plezier in Göteborg.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. FanTAStisch. In een ver verleden had ik zo'n poederig lichtblauw tasje en nog regelmatig heb ik spijt van het opruimen. Ik doe graag mee om deze te winnen.
    Je maakt mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik gil keiluid 'Jaaaaaaaaaaaaaaaaa'! Ik ben dol op de tas! En wat een mooi kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee met deze leuke give away! Mooi tasje met een lieve print, en ook nog in een fijn kleurtje, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze is perfect, wat een mooie kleur! Ik ga duimen!
    Groetjes, Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi!
    Die wil ik wel om over mijn schouder hangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat zou ik geweldig vinden :) Zo stoer om daar mee rond te lopen. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. That is one gorgeous purse. And in my favourite colour!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe heeeeeel graag mee voor deze supertas! Liefs, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig tasje in dé kleur van het seizoen. 'K waag dan ook zeker m'n kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw! Zo'n mooie kleur! Ik doe heel graag mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. o wauwie wil wel een gokje wagen hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, leuk tasje !!! Ik doe mee!
    Groetjes,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh waw mooi! Ik doe heel graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sinds kort op je blog beland en dan zo'n leuke give away... Ik doe natuurlijk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oooh prachtig, wij doen ook mee hoor! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ooooooooh, dit wil ik heel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie tas! Ik doe graag mee met je give-away!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. En nu maar duimen voor mezelf;) ...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super mooie tas!!! De perfecte combinatie van formaat, kleur en print!! Ik zou deze heel erg graag winnen! Leuke actie Stephanie!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi!!! Ik doe mee, net als alle andere enthousiastelingen :-).
    Kleur, modelletje, helemaal m'n ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Laat ik nou net op zoek zijn naar een leuk tasje ! Dus duhuh jaaaaa ik doe graag mee ! Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Geweldig!! Ik ben ook fan en wat een mooie kleur :-).

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh oh oh wat is die mooi. Ik doe heel graag mee aan deze give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh wat een mooi tas! De kleur en model is echt perfect, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oee ik droom al drie jaar van een Keecietas! Ik doe bijzonder graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een te mooie give-away. Wil je h'm zelf niet houden ;-) Noteer mij ook maar. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw, wie wil er nu niet zo'n geweldig tasje... ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe heel graag mee. Een heel leuk zomers tasje.
    Duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, ... dat ik toch eens een give away win.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zooooo Stephanie, iedereen is enthousiast zo te zien.... hoop reacties! ook ik vind hem prachtig, de kleur en de vorm, zeer tijdloos.
    Nou afwachten maar!
    Fijne week!

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. oooh zo mooi! Ben heel erg blij met mijn grote keecie-tas die ik als boekentas gebruik. Een klein, elegant exemplaar voor 's avonds en in het weekend zou super zijn! Wou dat ik won.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh wow! Een tasje om blij van te worden.
    Keep my fingers crossed :-)
    Groetjes Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wat een mooi tasje, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zoekend op t net naar de dusty green kom ik op je blog die ik sowieso al lees via bloglovin.
    Zo mooi deze kleur en dan er ook nog een tas van...!! Xlisa

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wauw! Super mooi tasje! Ik heb er al een grote bruine voor de winter, maar deze is veeeeel beter voor de lentekriebels aan te wakkeren! Ik doe graag mee om er zelf eentje rond mijn schouder te hangen! Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Een MINT kleurige Keecie tas?! Ja tuurlijk doe ik graag mee, past toch perfect bij mij ;). De eerste keer dat ik deze tas zag was ik ook meteen verliefd, dus zou top zijn. Ik heb hem ook voor je gedeeld op FB. grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh, het is dan net mijn verjaardag, dus dit prachttasje zou een leuke verrassing zijn... my fingers are crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw! Te gek tasje! Ik heb zojuist je ontzettend leuke blog ontdekt! Ik ga je volgen vanaf nu :) groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Verliefd...

    groetjes Thirza

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Tuurlijk wil je zo'n prachtige tas dragen........& winnen is natuurlijk helemaal mooi!
    Groetjes sas

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oh wow! I love Keecie. Deze tas is met die enorme buik straks een van de manieren om mijn outfit op te fleuren. Hele mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Liefde voor Keecie!
    en je blog ontdekt, nice one!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hi! What a beautiful bag! I love the colour and the inside print. Just fab! I'd love to wear it! Best regards from Barcelona,
    Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Na de grote-tassen-fase gevuld met luiers, slabbetjes en natte doekjes, is het nu tijd voor een me-time-tas. En als dat nu nog eens een Keecie tas mag zijn, zou super zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. geweldig, echt zo tof met die print binnenin!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ben wel een beetje klaar met de enorme 'hutkoffer' die overal mee naar toe sleep! Deze van Keecie heeft echt de perfecte kleur dus ik ga heel hard duimen nu!
    :))

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Volgens het spreekwoord gaan ze niet samen, geluk in de liefde en geluk in het spel.
    Maar laat ik hierbij toch maar eens proberen het tegendeel aan te tonen... een fantastisch liefje heb ik al ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. WAUW!!! Prachtig, wie wil deze nou niet winnen.......
    vr Suzanne v Zagten.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauw! I'm in!
    Willeke Roest

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Graag! Graag! Heel graag! Graag!
    Rebecca Vergote

    BeantwoordenVerwijderen
  68. 7 mei... dat is 4 dagen voor mijn derde moederdag.... 5 dagen voor te terug gaan naar Singapore (dus Post NL moet dat nog net kunnen redden ;-)) en 13 dagen voor mijn verjaardag. Een mooie maand en datum om deze geweldige tas te winnen. Count me in.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oh jee, die is echt heel goed!
    Is dit een klassiek gevalletje vrouw en tas? Ik doe in ieder geval gráág mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Waaauw yes please! De kleur is te gek en het model al helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh la la! Ik word helemaal ongans! WAT een pracht van een weg geef. Ik ding heel graag mee. Dankjewel voor de kans Stephanie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Super leuk! Keecie voor t eerst ontdekt in Arnhem in de winkel van het museum voor moderne kunst, op slag verliefd. Dit is ook weer zo'n mooi kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oef zeg, met zoveel voor mij.. maar ik waag toch ook een kansje... Is ook niet zo gek met zo'n geweldige give away.. dus duimen maar voor mezelf.. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Very nice! Ik waag een gokje, hoe klein ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Gorgeous!! The perfect bag for spring time. I love this season and its colours so much! Thanks for the giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ohhh ook echt in mijn lievelingskleur! <3 Hij is echt heel erg mooi. Keecie is gewoon een prachtig merk. Ik zou hem heel graag winnen ^.^ Mooie giveaway Stephanie... Ik ga heel hard duimen nu!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Kippenvel. Op mijn arm en langs mijn schouder. Zelfs op mijn grote teen. Kippenvel - wonderwel - op -bijna- elke plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ooja, schreeuwen moeder en dochter tegelijk! Wat een parel, wat een kleur...
    We ♡♡♡ Keecie, so much!
    Fingers-Crossed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Supertasje, daar wil ik deze zomer wel mee pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hallo, ik reageer eigenlijk nooit op blogs(heb er zelf ook geen) kijk er wel veel naar, het geval wil dat ik zondag in Ootmarsum (oosten van het land) de Keecie portemonee voor mij klein dochter Fee ook licht blauw heb gekocht!Die geef ik haar als met haar ouders op vakantie naar Turkije gaat, maar met de licht blauwe tas erbij zou helemaal super zinn ,dus ik waag een kansje. De schoonmoeder van Zoete Kers!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Die is mooi!! Daar ding ik graag naar mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Barbara Schellens4 mei 2014 om 19:39

    Wat een super mooi tasje! Dat zie ik helemaal zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hoi Stephanie, wat een fijne give away, daar waag ik graag een gokje voor... Wie weet !
    groetjes, Lizet.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. whaou , nice give away, I want to try win it , goos are so cool and so dutch to me !
    groets, patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Lovely company, gorgeous bag, really would like to participate in competition and may be win it:)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Oh nog net op tijd.. Ik doe graag mee met je giveaway! Vandaag heeft Jukka mijn lievelings tasje bekladderd met merkstift (baal, baal!) Dit tasje zou de beste vervanger zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Oooo...wat zijn ze toch mooi, die tassen van Keecie!!! Ik wil er al heel lang zo eentje maar er is altijd wel iets dat "dringender" aangekocht moet worden. Wat zou het mooi zijn om er eens eentje te winnen!! Daarom...JA ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. hier net gearriveerd en al meteen zo'n schoon sjakosjjen
    en dan nog een give away !
    is it my lucky day ?

    BeantwoordenVerwijderen