zaterdag 5 april 2014

art on every wall


De Affordable Art Fair is een wereldwijd fenomeen en is nog tot en met zondag te bezoeken in Maastricht in De Timmerfabriek. Hun motto is: Kunst voor iedereen! De Timmerfabriek is een prachtige stoere locatie. Op de benedenverdieping kun je genieten van heerlijke hapjes van onder andere het Friethoes (ambachtelijke en biologische friet) en Beluga (waar ik een oh zo lekkere macaron met passiefruit en kokos at). Op de eerste verdieping hangt, staat en ligt kunst in allerlei variaties, vormen, materialen en kleuren. Van dia's (hoe vouw je een papieren vliegtuigje) tot neon art. Fijne zaterdag!


Yesterday I visited the Affordable Art Fair, located in De Timmerfabriek in Maastricht. It's a cool and fun location. Downstairs is the food area, where you can buy delicious food, such as organic fries by Friethoes and macarons by Beluga. On the first floor there is art everywhere in all shapes and colours.
The people behind the Affordable Art Fair believe that art colours your life and the world and should be accessible to everyone. Art on every wall!


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je geweest bent. Toen ik twee jaar terug op bezoek was bij mijn zusje in Londen ben ik daar per toeval terechtgekomen. Ik moest even op haar wachten, en werd aangesproken door een jongen of ik gratis naar binnen wilde. Euh.. jaaaaa graag! Ik was echt onder de indruk van al die mooie kunst. Zo origineel en gewaagd en veel laagdrempeliger. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool!! Toevallig hebben wij pas een neon-kunstwerk gekocht van de kunstenaar die ook no guts no silence maakte.

    BeantwoordenVerwijderen