vrijdag 7 maart 2014

rondje dordt


Nadat ik met een behoorlijk aantal tassen Villa Augustus verliet, maakte ik een Rondje Dordt met wat leuke tips van Ingrid. Nobel's Brood was er een van. Eerlijk, puur en natuurlijk brood. Er worden verder veel regionale en biologische producten verkocht, zoals jam en perensap. Alles wat zij verkopen, kun je ook proeven in een fijne sfeer en bijzondere omgeving. Ik kocht er de MissC' Swinging Granola. Ik slenterde verder door het mooie historische centrum en liep langs een binnenplaatsje met twee prachtige Citroën 2CV's. De eigenaar vertelde uitgebreid en vol liefde over zijn twee Citroën 2CV's, de een was nog van zijn vader geweest en de ander was zijn bedrijfsauto. Ze reden maximaal 80 km per uur, maar zoals hij zei, champagne giet je ook niet in een teug naar binnen. Fijne vrijdag!
 

I went to the historical centre of Dordrecht after I left Villa Augustus with a lot of nice items I bought there. Ingrid mailed me some nice go-and-see-tips. Nobel's Brood was one of them. Their bread is pure, honest and natural. They also sell a lot of organic and regional products, such as jams and pear juice. You can try and enjoy everything they sell in a nice and cosy atmosphere. I walked around in the beautiful historical centre and met a man who owned two amazing Citroën 2CV's. He talked about them passionately and told me that their speed limit was 80 km/hour. But, so he said, you also  don't drink champagne in a rush and without really tasting it. Happy Friday!


4 opmerkingen:

  1. Leuk verslag van jouw Rondje Dordt! Vooral het historisch centrum is prachtig! Dordrecht is echt een hele toffe stad :) Ik heb een aantal jaren geleden mijn doffe grijze 2CV verkocht en mis m soms nog wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Voor die etalage alleen al zou je brood gaan kopen :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! En Stephanie: dreams don't work unless you do. Dus solliciteer gewoon, wie weet kun je er zo gaan werken!

    BeantwoordenVerwijderen