maandag 10 maart 2014

picking flowers


Ik ben erg trots op mijn nieuwe sponsor Keecie. Ik vind hun producten bijzonder mooi en origineel. Elke tas, portemonnee, sleutelhanger of iPhonehoesje zijn van echt leer en handgemaakt in een kleinschalig naaiatelier. De print aan de binnenkant van elk Keecie product wordt door dit atelier verzorgd via een handmatige zeefdrukpers. Het is allesbehalve een standaardcollectie. Je kunt kiezen uit allerlei prachtige kleuren. En elk ontwerp verrast je weer door een originele print en unieke vorm. Alle producten gaan lekker lang mee en worden alleen maar mooier met de jaren. Hoe fijn is dat!
Klaartje stuurde me de prachtige tas Picking Flowers Medium toe. De naam alleen al doet denken aan de lente en velden vol wilde bloemen. Ik ben er heel blij mee. Heel erg bedankt Klaartje!
En een geweldige Keecie give away komt eraan over een paar weken, dus stay tuned!


I am really proud of my new sponsor Keecie. I think their products are beautiful and very original. Each bag, wallet, keychain or iPhone cover is made of genuine leather and handmade. All products are made in a small sewing workshop where they also manually screen print the print on each Keecie product. It's anything but a standard collection. You can choose from a lot of different colors and each design surprises you with an original print and a unique shape. The more you use these items, the more beautiful they get. How great is that! Klaartje sent me the amazing bag Picking Flowers Medium. The name reminds me of spring and fields full of flowers. I am so happy with it. Thank you very much Klaartje! 
And just so you know, a fantastic Keecie give away is here on this blog in a few weeks, so stay tuned!


7 opmerkingen:

  1. Prachtige tas! En die bloemenprint... WAUW!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige producten, ik snap helemaal waarom je trots op deze sponsor bent. Ga zeker een kans wagen met de give away. Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blog heb je, ik ga je volgen! n wat een leuke plaatjes en tas zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Ik heb dezelfde tas :-) Zalig hé...

    BeantwoordenVerwijderen