zondag 30 maart 2014

lammie's shop


Via Ingrid's blog hoorde ik over Lammie's winkeltje. Een plek aan de haven in Dordrecht gerund door de sympathieke Lammie, met de meest bijzondere, unieke en mooie spullen. Spiegels, vintage prints (zoals die van een postkantoor), stoffen, vogels, vintage letters. Als ik met de auto was gekomen, had ik deze helemaal vol geladen. Fijne zondag!


Ingrid wrote several times about Lammie's shop on her blog. Yesterday I finally went over there. It is a little shop owned by the lovely Lammie, in the harbour of Dordrecht full of curiosities, unique and pretty items. I would've bought a lot of stuff, when only I had my car with me (I went there by train...). Have a nice sunday!





6 opmerkingen:

  1. Oei ziet er gevaarlijk uit! Gevaarlijk voor de portemonnee...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad heel leuk uit Stephanie! Mooie foto's ook.
    Fijne week, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is dat heel erg uit de richting! ;-) (Okay, dat is heel jammer, maar beter voor de portemonnee...) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ik even blij dat ik heel ver weg woon! Dit zou een aanslag zijn op m'n portemonne (die ik overigens kwijt ben ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's en Lammie Verkoopt is met stip het leukste winkeltje van Dordt en we wonen gelukkig heel dichtbij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne tip! Ik ga er binnenkort eens naartoe :)

    BeantwoordenVerwijderen