woensdag 5 maart 2014

flashy give away


De lente komt eraan, dus hoog tijd voor een makeover van je huis. Deze give away komt dan ook als geroepen! Ms FLASH verkoopt, zoals de naam eigenlijk al zegt, prachtig flashy behang. Het behang is gemakkelijk aan te brengen, snel te vervangen, sterk en gewoonweg prachtig. For your home, they say, for yourself, we say is hun motto. Ms FLASH geeft een kortingsbon van 50 % op 1 bestelling (1 behangpapier naar keuze) weg. Het enige wat je hoeft te doen, is hier een reactie achterlaten waarin je vermeld naar welk behangpapier je voorkeur uitgaat en Ms FLASH liken op Facebook. Aanstaande zaterdag maak ik hier de winnaar van deze kortingsbon bekend. Fijne avond!


Foto's zijn eigendom van Ms FLASH


16 opmerkingen:

  1. wat leuk! Ik doe mee
    Ik kies voor Wallpaper Triangles Soft Colors

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waanzinnig behang! Toffe shop! Doe heel graag een gooi naar 50 % korting op triangles vibrant colors of cosmos fuchsia. Kan niet kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik wil wel een paar rolletjes behang winnen. Blijkbaar zijn de fel gekleurde driehoekjes een topper want die mogen hier ook aan onze muur hangen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de ontdekking! Ik ga voor de Cosmos Mint, of voor de Triangles Green Marble, als ik het liefje hiervan kan overtuigen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een cool behang! Als ik de bon zou winnen zou mijn keuze uitgaan naar Cosmos Fushia denk ik. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig behangpapier, ideaal voor in ons nieuwe huisje! :)Wij kiezen voor Wallpaper Cosmos Mint voor in onze slaapkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe mij maar de Wallpaper Triangles Vibrant Colors! Heerlijk om een muur te doen knallen in ons net gekochte huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onze saaie slaapkamer zou ineens fantastisch worden als er "Wallpaper Tiles Gradient Horizon" tegen de muur hing! Alsof je altijd wakker wordt met de opkomende zon...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toen jullie het dekbed met de veelzijde kleuren publiceerden op jullie facebookwall, hebben we geen seconde getwijfeld en het gaan kopen. Nu nog het juiste behangpapier erbij en ons love-nestje is compleet! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben fan! En omdat ik ook fan ben van veel kleur, kies ik voor de triangles vibrant colors :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kom hier, met dat cosmos mint behangpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De Tiles Gradient Horizon is echt geweldig! Instant verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. No doubt: Wallpaper Triangles Vibrant Colors

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Al een tijdje op zoek naar iets leuks, iets anders,..

    Ik ben fan van triangles vibrant color, cosmos (mint, pink, fuchia), tiles yellow
    Moeilijke keuze dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen