woensdag 26 maart 2014

candy colors


Ik liep een beetje achter de meute aan wat betreft IKEA's bräkig collectie. Toen ik gisteren eindelijk een kijkje ging nemen, was dit dienblad het enige dat ik nog tegen kwam. Ik hou van de kleuren en het harlekijnpatroon. De IKEA snoepjes kleuren er goed bij, vind je niet? De prachtig mooie bloemen kocht ik hier. Een geweldige bloemenwinkel in Maastricht. Ik zette een paar foto's op instagram, hier en hier. PS. De snoepjes zijn op as we speak....
 

I didn't run to IKEa the moment they launched the bräkig collection. So when I finally went there yesterday, all I could find was this little tray. Luckily I just love the colors and the harlequin pattern. The candy is also from IKEA. I bought the amazing beautiful flowers at this pretty flowershop in Maastricht. I put a few pictures on instagram, here and here. Oh and all the candy is gone...


5 opmerkingen:

  1. Waarom hebben ze dan ook geen Ikea in Maastricht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bos... en ja Ikea... ik moet oooook!!! :P Nog even en dan is de nieuwe PS Collectie er ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemen! en het dienblad is leuk!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei ik heb heel de collectie gemist precies :-) Maar wel heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen