maandag 31 maart 2014

treasures


In Lammie's winkel werd ik verliefd op een Frans tekenboekje (de konijntjes zijn oh zo zoet), een prachtige zeegroene plastic kan (waar nu een groot boeket in staat te pronken alsof het nooit anders heeft gedaan) en een oud spiegeltje (dat nu in de keuken hangt). En Lammie, mocht je het boekje toch terug willen, je weet me te vinden ;)


In Lammie's shop I fell in love with a French learn how to draw-book (how cute are those rabbits?), a beautiful plastic jug (it looks like it was made for these flowers) and a little old mirror (which is now hanging out in my kichen).

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je foto's alleen al prachtig; heel licht en mooie kleuren. En dan dat boekje en dat spiegeltje en die bloemen... Lentekriebels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Stephanie, ik heb je genomineerd voor de Liebster award!
    Kijk je even op mijn blog? http://www.barbaramama.nl/2014/04/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen