woensdag 5 februari 2014

woensdag


Gisteren was het mijn verjaardag. En die van mijn moeder. Ik vind het nog steeds bijzonder dat we samen jarig zijn. We hingen slingers op, kregen mooie tulpen en veel cadeautjes. Oh wat werd ik verwend! Ik kreeg de geweldige poster van ATWTP (all the way to paris), hier te koop in een gelimiteerde oplage. Tijdens het showUP event (ik blogde er hier over) deed ik mezelf de prachtige tas Big Business van Keecie. Groot, met handige vakken en een prachtige print aan de binnenkant. De bijzonder mooie forest pop up kaartjes kreeg ik cadeau van Jurianne.

Fijne dag!



9 opmerkingen:

  1. Wat grappig dat je samen met je moeder jarig bent, gefeliciteerd nog! En wat een toffe foto's, (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICIFLAPSTAART voor jullie allebei nog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat lijkt me speciaal om tegelijkertijd met je moeder jarig te zijn. Dubbel feest dus! En wat heb je een mooie spullen gekregen. Die poster is zó mooi! Net als je tas trouwens, daar zie ik mezelf ook wel mee lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals gefeliciteerd! :-) prachtige cadeaus heb je gekregen. Geniet ervan! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en leuke cadeaus! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat ben je verwend... dat is genieten! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! En wat een gaaaaaave kadootjes! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd nog! Ja, echt heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad erg bijzonder om samen met je moeder jarig te zijn! En wat een fijne kado's. Ps: met mijn iPhone lukt het wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen