zondag 16 februari 2014

sunday sweetness


Mooie kleuren, vormen en materialen hebben altijd al mijn aandacht getrokken. De gele citroen in die prachtige antieke puddingvorm (ik vond deze in een antiekzaakje in het dorp), verse tulpen met veel blad op een mintgroen dienblad, mooi verpakte chocolade (waar ik niet zonder kan en die, naast heel lekker, ook nog fairtrade is) op een prachtig oud bord en de memories cards waar ik zo ongeveer verliefd op ben. Elk kaartje nog mooier dan het andere. Er zitten envelopjes bij en lieve gouden stickertjes. Fijne zondag lieve bloglezers en vergeet niet om om je heen te kijken.


I love beautiful colors, textures and shapes. The bright yellow lemon in the antique bowl, the fresh green leaved tulips on a mint platter, beautifully wrapped chocolate (which is also fairtrade) on a sweet old plate and the memories cards which I am actually in love with. The shapes, the colors, each card more amazing than the other. Happy sunday sweet blog readers and don't forget to notice the little pretty things around you.


3 opmerkingen:

  1. Klinkt als een fijne zondag. Wat een mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die puddingvorm vind ik heel grappig! Ik heb er ook twee (niet van aardewerk maar koper en alu) maar mijn man vindt ze verschrikkelijk :D Zo'n grappig idee een vis van trilpudding... of zouden ze bedoeld zijn om van die vis-gelatine gerechten in te maken? En mooi hoor, tulpen zonder kleur, nog zo helemaal groen. Ik vind ze dan op z'n mooist. Fijne week! Hopelijk voel je je alweer wat beter?

    BeantwoordenVerwijderen