zondag 23 februari 2014

new little love...



....new little life. Mijn broer en zijn vrouw zijn in verwachting, hoera! Ik heb me nog nooit zo gevoeld, zo blij, zo gelukkig, zo verliefd al op dat kleine mini babietje. Het lieve zachte wollen dekentje is een cadeautje voor hen, zodat mini baby knus en warm in bedje ligt tijdens de koude Zweedse winternachten. Het schattige [ik hou jou]kaartje, kreeg ik van Ingrid


...new little life. My brother and his wife are expecting a baby! I've never felt like this, so happy and already so in love with this tiny little baby. The sweet wool blanket is a present for them, so tiny baby feels comfy and warm during the cold Swedish nights. The cute [ik hou jou]card is made by Ingrid.

14 opmerkingen:

  1. Zo wat een mooi dekentje. En dat rode accent... mooi. Dat wordt genieten voor die kleine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk, gefeliciteerd!! en wat een prachtig dekentje, daar moeten ze allemaal wel heel blij van worden. katja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn nieuws!! Alvast een heel mooi dekentje voor een nieuw wondertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!! En wat een prachtig dekentje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd tante Stephanie! Wat leuk zeg :) Het dekentje is ook onwijs leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Stephanie! Wat ontzettend leuk, dat wordt vaak naar Zweden op en neer gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat wordt een rittenkaart voor het vliegtuig ;)

      Verwijderen
  7. Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen