zondag 9 februari 2014

green


Ik hou van planten. Overal in huis staat er wel een. Op de vensterbank, op een kast, in de gang. Maar ondanks dat ik van groene planten hou, heb ik absoluut geen groene vingers. Ik ben niet gezegend met het planten-levend-houden-gen. Gelukkig bestaan er planten die daar rekening mee houden, zoals de sanseveria. En toch probeerde ook ik een keer zelf een plantje te kweken. Ik stopte zaadjes van een geluksklavertje in een potje grond en wachtte af. Vanmorgen zag ik dat er een piepklein stengeltje met twee mini blaadjes uit de grond komt. Hoera! Fijne zondag!


I love plants. In my house they're everywhere. But I'm not blessed with the keeping-plants-alive-gene. Luckily for me there are plants who can survive almost anything. But still, I had to try to grow a plant on my own. I put clover seeds in a little yar and hoped for the best. This morning I saw this tiny leave stick his head above the ground. Yeah! Happy sunday all!


6 opmerkingen:

  1. Whiehoee... ik zie 'm :) Groen is fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, zelf klavertjes laten groeien, ik deed dat vorig jaar en heb er toen een hele blog serie overgemaakt en er enorm van genoten. En het mooie is. Je hebt er helemaal geen groene vingers voor nodig! Geniet ervan (en veel geluk straks). :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is t ook een drama met planten levend houden. Heerlijk als het wel lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook geen groene vingers, daarom was ik ook zo blij met de cactustrend :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera, dat geluksklavertje wordt vast een prachtig plantje!

    BeantwoordenVerwijderen