vrijdag 31 januari 2014

tas-ka


Tas-ka is een van mijn favoriete webshops. Ik blogde er hier al een keer over. Alleen al de namen van de stoffen, lommer, schemer en dageraad, zijn bijzonder mooi. Vorige week bestelde ik een aantal producten in hun werkelijk prachtige webshop. Alles was verpakt als een feestje. Het pop up boek in het bos van de luiaard dat ik er kocht, is een fantastisch kijk - en zoekboek, niet alleen voor kinderen maar ook voor volwassenen. Je ziet een prachtig groen bos, vol vogels en roofdieren. Het bos wordt echter gekapt waardoor er steeds meer mensen en dieren vluchten. Maar gelukkig kan het bos nog gered worden. In dit boek zie je hoe rijk de natuur is en hoe belangrijk het is om haar te behouden. Op elke pagina kun je op zoek naar de slapende luiaard.
Neem zeker ook eens een kijkje op het blog van Jantien en Hester, gevuld met prachtige foto's.
Fijne vrijdag!


Tas-ka is one of my favorite webshops. Last week I ordered  some beautiful products in their amazing shop. Just look at this fantastic pop up book in het bos van de luiaard. It tells a story about how nature is so important and precious and we should preserve it. 

Happy friday!

7 opmerkingen:

  1. Dat boek is prachtig ja! Ik kocht het als kraamcadeautje een paar jaar geleden. Zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er superleuk uit! Tijn is op dit moment helemaal in de ban van zoekboeken, dus ik hou dit boek in gedachten :-) hij is bijna jarig...
    Fijn weekend Stephanie! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar word je gewoon blij van, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hiep hiep hoera! Gefeliciteerd met je verjaardag, Stephanie! Maak er een hele fijne dag van met veel gezelligheid en misschien nog wel meer mooie nieuwe (Tas-ka) kadootjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor de lieve woorden! We hopen dat je er veel plezier van zult hebben!
    Tas-ka

    BeantwoordenVerwijderen