zondag 19 januari 2014

sunday


Ik geniet van ontspannen niets-moeten weekends. Een boek lezen op de bank, mooie items bewonderen in het prachtig winkeltje Watanders (ik kocht er de flower me happy pot Lotta en vulde haar met witte druifjes), vers fruit kopen zoals deze mooie granaatappel, wandelen onder een bijna strakblauwe lucht en het gevoel hebben dat je de lente bijna kunt ruiken. Fijne zondag!

 
My kind of sunday: spring in a flower me happy pot and delicious food. Have a lovely sunday all!



6 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie foto's :-)

    Ps. je spambeveiliging als ik reageer hier is best wel irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dit soort weekenden... gewoon lekker genieten van de kleine dingen... en dan genieten wij weer met je mee door je mooie foto's! Fijne nieuwe week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's en die granaatappel is heel fotogeniek! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke foto's van prachtige spulletjes, genieten!! Een hele fijne nieuwe week. Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is Lotta toch leuk! En leuk kapsel heeft ze gekregen. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen