zaterdag 25 januari 2014

daydreamin'


Het weekend begint voor mij met vers brood, fruit en groente, dat ik vanmorgen in huis haalde. Ook kocht ik een grappige ijsjesbellenblaas. Een film kijken op de bank en een beetje dagdromen, is alles wat er vandaag nog op de planning staat. Fijn weekend!


My weekend starts with buying fresh bread, fruit and vegetables. I saw this funny icecream with bubbles inside and took it home with me. I am going to watch a movie and daydream a little. Happy weekend all!


7 opmerkingen:

  1. Ik geniet van je mooie spullen! En lucky lucky you dat je dat poster krijgt!

    X Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij toch altijd prachtige foto's op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je fijne dagdromen hebt gehad ;-) Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen