zondag 5 januari 2014

all hay'd up


Afgelopen vrijdag heb ik EINDELIJK de HAY winkel in Amsterdam bezocht. Wat een plaatje! Ik wil er wel wonen, zo mooi en prachtig en bijzonder is het daar. Ik kwam met twee volle tassen en zo blij als een kind thuis. Het dienblad is veruit mijn favoriet, zo mooi, alleen al om gewoon naar te kijken.


Last friday i finally visited the HAY shop in Amsterdam. It's just stunning! I would really want to live there, it's so beautiful and gorgeous. I came home with two large bags and happy as can be. The beautiful wooden tray is my favorite item, so lovely just to look at.
 

7 opmerkingen:

  1. Ik wil er ook nog steeds graag een keer naar toe. Mooie spullen heb je gekocht, het dienblad zou ik ook meegenomen hebben, echt prachtig! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag ze al op IG voorbij komen maar wat een prachtige aankopen!!! Kan me voorstellen dat het dienblad favoriet is... hij is prachtig! Fijne week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze post is een plaatje! Man o man wat doe jij dat toch mooi. Ik was er gistermiddag even voor een kop koffie en zag je toffe dienblaadje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik wil binnenkort ook echt heen, het klinkt zo geweldig! En wat een mooie spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die winkel staat ook op mijn lijstje. Zo te horen is het de moeite waard. Ik moet maar snel een datum prikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, Hay store is zo verslavend! Mooie buit. Als het kon, kocht ik de winkel leeg:-)

    BeantwoordenVerwijderen