donderdag 12 december 2013

ZZZZZZZZZ...

 
 
 
Nu het buiten kouder wordt, maak ik het binnen knus en warm. Ook in de slaapkamer. Met mijn nieuwe dekbedovertrek van Auping komt dat helemaal goed. Fris, wit, simpel, gewoonweg prachtig. Ik ben er heel blij mee. Auping heeft een eigen lijn sierkussens, spreien, heerlijke dekbedden, luxe overtrekken en  prachtig beddengoed,  het een nog mooier dan het ander. 
Ik droom al jaren over een Auping bed, zo comfortabel en fris. Uitgerust wakker worden, wie wil dat nou niet. Auping nights, Better days! Ik ga sparen hoor, dat bed komt er!
 
 






5 opmerkingen:

  1. Waar komt die meer dan fantastische deken vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk lekker fris is wit beddengoed. Die deken viel mij ook gelijk op, echt een heel gaaf exemplaar.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk knus uit! Leuk plankje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die deken is echt super! En fijn om het thuis lekker knus te maken met deze donkere koude dagen.

    BeantwoordenVerwijderen