woensdag 11 december 2013

XMAS GIVE AWAY 4

 
Deze echt geweldige give away is van Ontwerpburo Tas-ka. In hun webshop Collected by Tas-ka verkopen ze een bijzondere verzameling producten van over de hele wereld. Naast hun eigen collectie verkopen zij ook ontwerpen van andere vormgevers. Van woonaccessoires en keukentextiel tot prachtige stationary. Naast de webshop is er ook een hele mooie winkel in Den Haag, waar ik snel eens een kijkje moet gaan nemen!
Ik mag twee keer een set van 1 kussenhoes (50x50) en 1 theedoek weggeven. Hoe tof is dat! Je mag kiezen uit verschillende kleuren en dessins. Voor de kussenhoezen, kun je kiezen uit Lommer Roze of Schemer Rood en voor de theedoeken kun je kiezen uit hun nieuwste collectie Schemer, Lommer en Dageraad. Alleen de namen al klinken prachtig! Wil je kans maken op een van de twee sets, laat hier dan een berichtje achter (vermeld ook even welke theedoek en welke kussenhoes je graag zou willen hebben). Zaterdag maak ik de winnaars bekend.


Lommer Roze



Schemer Rood



Lommer



Schemer



Dageraad



Deze foto's zijn eigendom van Tas-ka. 

37 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige give-away! Love Tas-ka! Ik doe dus graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw. Wat een fijne give away! Ik woon in den haag en ken de winkel. Echt een super mooie winkel in een gave wijk. Ik zou gaan voor het kussen in lommer roze en de theedoek in dageraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat zal dit mijn huis opvrolijken! Ik ga voor schemer! Groetjes en veel plezier met dit superblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben dol op die stofjes! Mijn lievelingen zijn schemer rood en lommer grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een leuke weggevertje! Lommer is het leuuuukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja! Ik doe heel graag mee. In het najaar ben ik voor het eerst in de Tas-ka winkel geweest. Geweldig! Ik hou zo van hun prints en stijl. Uit budget overwegingen heb ik toen alleen 2 stofjes ipv kussenhoezen meegenomen, maar een echte kussenhoes.... Dat staat nog steeds op mijn wishlist. Schemer rood en Lommer roze zijn mijn favo`s. De Facebook pagina heb ik geliked. Nu duimen maar! :-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Stephanie, gaaf! Ik LIKE Tas-ka al een tijd dus dat is geregeld ;). Ik ben groot rze fan dus kussen graag Lommer en de theedoek dageraad vind ik echt te leuk, die kende ik nog niet. x Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw! Deze give away kan ik niet voorbij laten gaan! Ik zou heel graag het prachtige lommer roze kussen winnen♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ik doe graag mee, want ik vind Tas-Ka echt geweldig! En als ik dan win (fingers crossed) zou ik een kussensloop Dageraad wel heeeeeeeeel errug mooi vinden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh myyyyyyyy dat roze kussen zou hier perfect staan! Maar dan ook echt p e r f e c t! :)))))))
    al die give aways, ik word er wat gek van, maar deze MOET ik meedoen :p
    xxx isabel (en het is vooral jeanne die wil winnen ze was aan het kraaien van de pret toen ze de foto zag)
    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oké, daar maak ik graag kans op. Bewonder Tas-ka om hun kleurgebruik. Mooi die verzadigde kleur in combinatie met vel. Helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een plaatjes. Ik waag ook een gokje. Ik vind het schemer rood kussen echt geweldig. Groetjes Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee! Schemer (rood) is m'n favoriet en ik zou Taska graag willen liken, maar word wat lastig zonder FB account. Lees al tijden hun nieuwsbrief via de mail. Tel dat ook!? Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey, ik wil ook wel eens een gokje wagen!
    Taska is mooi, uniek!
    Een kussen in Schemer rood zou hier goed passen op de bank en zo'n mooie theedoek in Lommer roze in de keuken!
    Nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh dit kan ik niet voorbij laten gaan!!
    Heb geliked hoor (ik vergeet altijd te kijken naar dat soort pagina,s :-)
    Gelukkig komt er dan soms zoiets voorbij :-)
    Lommer vind ik wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een mooie winkel ziet dat er uit! Dat like ik met plezier!
    Met een lommer-kussen en theedoek onder de kerstboom zou ik heeeeeeeel erg blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer een leuke give-away, ga t gewoon weer proberen.
    Van het voorjaar bij Tas-ka in Den Haag een heel mooi cadeau voor mijn moeder gekocht nu mischien wel eentje voor mijzelf... Ik vind Lommer zo mooi met dat roze en die subtiele rode stipjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een f-i-j-n-e giveaway! Ik als Tas-Ka fan, kwam er net gewoon mooi achter dat ik ze nog niet volg op FB (schaam), maar weer een like erbij dus :) Stel dat ik win (!) ga ik voor een setje Lommer, zowel theedoek als kussen. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige give-aways heb je toch! Ik ga voor het Lommer roze setje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooh zoo mooi! dat we ook in België onze vingers kruisen. Lommer is wel super, zowel theedoek als kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel erg bmooi. Ik maak graag kans op 2x een lommer-exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. OhI lvoe this giveaway!! ^_^
    I Love Tas-ka!!!
    my choice would be the Cushioncover, 'lommer' pink : ) and the teatowel the "pink" or loomer pink! SO pretty!! : )

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, wat zijn ze mooi! Ik kies voor de Schemer-versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat fijn en mooi, Ik kies ook voor de schemer versie van beide

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh wow, ik vind hun ontwerpen echt mooi. Ik ga voor Lommer roze! spannend:)
    Alvast fijne Kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O la la, hier doe ik echt supergraagheelerg aan mee! Wow, wat een mooie lijn van Tas-ka. Ik zou gaan voor de Lommer variant denk ik. Hoewel Dageraad ook fantastisch is. Als ik even aan het dromen ga zie ik dat mooie kussen al liggen, en de vaatwas doen met zo'n theedoek is ook niet meer vervelend :)
    Ik ga vast duimen! Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Moeilijk kiezen uit mooi en mooier....!!!
    Als meisjes-mama ga ik dan toch maar voor de Lommer roze versie ( zowel voor theedoek als kussensloop).

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gek op Tas-ka!
    Het kussen Lommer Roze zou hier perfect passen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heerlijk, al die prachtige hebbedingen in je blog.
    Ik doe graag mee voor het kussen en de theedoek Schemer Rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe graag mee, zij maken zoveel moois! Een lommer roze kussen zou me heel blij maken! en een schemer theedoek....
    Liefs Esmaryt

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lommer roze en Dageraad voor mij alstublieft! ;-) Super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige give away! Hie hou ik nu van...prachtig.
    Ik doe heel erg graag mee.
    Ik ga voor het kussenhoes in Lommer Roze en het theedoek Lommer.
    Nu maar flink duimen...wauw prachtig.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig! Favorieten Lommer (kussen) en schemer. Mooi die namen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe heel graag mee met deze leuke give away!! Ik ga voor kussen Schemer en theedoek Dageraad. Zouden een heeeel mooi plekje krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hier een stille Neongroen-blogvolger die ook nog eens een keer geen account heeft...dus even een anoniem berichtje... Ik vind het roze Lommer kussen te gek! Voor de theedoek geldt hetzelfde!

    Tot lommer! groetjes Wendy


    Nu maar duimen!! +

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Echt te gek weer!!
    Lommer roze als kussen en de dageraad theedoek zou ik geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen