zaterdag 7 december 2013

XMAS GIVE AWAY 3


Een kadobon ter waarde van 25,00 van de prachtige (web-)winkel Watanders! Het is een geweldige kado- kunst - en woonwinkel in Zuid-Limburg. Ik ben groot fan en loop er regelmatig binnen.
Fanny verkoopt allerlei mooie en bijzondere merken, zoals Collégien, Donna Wilson, LuckyBoySunday, Kinska, Otchipotchi en Ingela P Arrhenius. Wil je kans maken op deze kadobon, laat hier dan een berichtje achter en like de facebookpagina van Watanders. Dinsdag maak ik de winnaar bekend.
Fijne zaterdag!


Het is een winkel om rondjes in te blijven lopen. Elke keer zie je weer iets nieuws.


A gift certificate of 25,00 from Watanders! Fanny's (web-)shop is just fabulous! I am a huge fan. She sells a lot of cool, cosy, special items, such as Collégien, Donna Wilson, LuckyBoySunday, Kinska, Otchipotchi en Ingela P Arrhenius. Do you want to get your hands on this XMAS GIVE AWAY? All you have to do is, leave a message here and like the facebookpagina of Watanders.
Happy saturday! 


Pictures are made by me in Fanny's cool shop in Margraten.






32 opmerkingen:

  1. Ik doe heeel graag mee! Geweldige winkel, prachtige spullen! Heel hard duimen nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk! Beetje ver rijden voor mij, maar de webwinkel looks good!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lucky nummer 3, ik voel het! Superleuke winkel! Ik houd van winkels waar je uren kan kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, ook ik doe graag mee! Superleuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's zien er al geweldig uit, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne 'snoepwinkel' in het prachtige Zuid Limburg! Ik waag heel graag een kansje voor deze bon en mocht ik winnen dan maak ik er fijn een dagje naar het zuiden van. Want al ziet de webwinkel er prachtig uit, dit is echt een winkel die ik 'live' wil zien.
    De like op Facebook is gegeven hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeee,...ik moet echt een langs daar! zo dichtbij voor mij...ik kende het niet..schande! enne waag ook eens een kansje..groet! www.kidsroomzuid.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk.. lijkt me geweldig om rond te neuzen maar qua afstand niet te doen, dus super dat er een webwinkel is... ding dan ook graag mee voor de bon.. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh echt leuk! Echt toffe spulletjes. Ik doe weer mee, wie niet waagt.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al een tijdje fan van hun facebookpagina.. Ik doe dus zeker mee! We zijn ook vollop aan het verbouwen en binnekort hoort daar inkleding ook bij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toevallig staat deze winkel op mijn lijstje om nog voor de kerst te bezoeken.
    Ennn ik woon in Zuid-Limburg :-), maar ik kon de winkel nog niet! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry dit moest natuurlijk niet als anoniem!

      Verwijderen
  12. Ik volg én doe mee!!!!! Superleuke!!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke (web)winkel! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk winkeltje. Daar ga ik zeker eens kijken als ik weer eens in het Zuiden ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk Stephanie dat wij op deze manier een kijkje kunnen nemen in dit leuke winkeltje! je hebt mooie foto's gemaakt! Ik zou dit winkeltje graag eens een bezoekje brengen!
    Weer een leuke Give away, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, count me in! Wat weer een toffe prijs die je mag verloten! Ik kende deze winkel nog niet, shame on me... maar ziet er geweldig uit dus ik zou er graag eens shoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooimooimooi!! Daar zouden we zeker iets moois kunnen uitkiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super! De winkel is voor mij ook veel te ver rijden dus super dat er een webwinkel is. Ik doe dan ook graag mee met deze superleuke give away!

    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke webshop &winkel. Ik doe graag mee met deze toffe give-away! Super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, ik kende deze mooie shop nog niet, gelijk even gekeken en geliked!
    Leuke give-away en ik doe weer graag mee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke winkel. Ik woon in Zuid-Limburg, maar toch te ver weg om zomaar even langs te gaan. (In Sittard namelijk.) Maar ik doe dus graag mee aan deze winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ohh kan ik nog mee doen.... zou ik wel heel graag willen winnen dit leuks!

    BeantwoordenVerwijderen