maandag 2 december 2013

XMAS GIVE AWAY 2


De give away van deze week is deze prachtige poster Bitter Lemons van Going Danish, ontworpen door Mariann Doherty en ter beschikking gesteld door mijn nieuwe sponsor Liefs van Maantje. Ook de kaarten van onder andere Ingela P Arrhenius, de kleursprookjes, de paper dolls en de stickers die Janneke in haar webshop verkoopt, zijn geweldig. Ik kreeg zelf ook een cadeautje, lieve kaarten van Ingela P Arrhenius en Littlephant. Bedankt Janneke!
Liefs van Maantje is wat mij betreft een mooie nieuwe aanvulling in webshopland. Neem snel een kijkje! Als je deze poster wilt winnen, kun je hier een bericht achterlaten. Vrijdag maak ik hier de winnaar bekend.
Fijne dag lieve bloglezers!


This week's give away is the lovely poster Bitter Lemons by Mariann Doherty from my brand new sponsor Liefs van Maantje. Janneke also sells beautifull cards, stickers and paper dolls in her webshop. She sent me these amazing cards from Ingela P Arrhenius and Littlephant as a present, thank you Janneke! Liefs van Maantje is, as far as I'm concerned, a real upcoming super cool webshop, just take a look! Do you want to win this poster? Just leave a message here and on friday I'll pick the winner.
Have a nice day!


De eerste foto is eigendom van Liefs van Maantje.

31 opmerkingen:

  1. Via via ontdekte ik je mooie blog en ben meteen beginnen volgen!
    Ik maak dan ook graag kans op de zalige poster, want vind hem fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh deze is echt gaaf! Past echt super in onze keuken! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat een te gekke poster! Van Littlephant heb ik de roze poster met de twee katten erop. Voor deze gele 'Bitter lemons' weet ik ook zeker een mooi plekje te vinden. I love posters!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zoals eerder vandaag gezegd, word ik er vrolijk van. Ik win graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van winnen, Mooie! poster!
    xx Liselotte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, de kleuren zijn erg mooi..lekker fris. Die zou hier heel goed passen:)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh deze vind ik wel erg leuk!!
    Ik waag een kansje en ga snel op de site kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat een leuke poster! Die zal super leuk staan op de babykamer voor de beeb die eind Januari wordt verwacht :):) *Duimen*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee! Echt een gave poster! Al staat hij denk ik het allermooist in de babykamer van deniesdenies. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I'm a huge fan of Gong Danis and would love to win the poster.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die poster is leuk!! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een frisse poster! Ik doe graag mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nice, very nice en laat mijn dochter nu nog net een plaatsje vrij hebben op haar muur...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh ik ben gek op geel! En deze poster zou geweldig staan in mijn keuken!
    Groetjes Thirza

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, mooi! Die zou hier een prachtig plekje krijgen! Groetjes Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die poster is te gek! Die zou prima boven mijn gele kastje passen :) (ik verander de boel wel weer als ik deze poster win :))
    Zal eens even kijken in de shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige poster! Die zou hier prachtig hangen...
    Ik doe héél graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh ik heb The Sun van Going Danish, die is ook zo geweldig!!
    Ik doe heel graag mee!
    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inderdaad heel leuk voor een plekje in de keuken. Ik doe graag mee! Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. vrolijkt deze mooie poster mijn dochter en mij iedere ochtend op!! (ochtendhumeur) Wij doen dus graag mee. Gr Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geel is MIJN kleur en de kleur bij ons in huis, dus JA, ik waag een gokje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een snoesje.....leuk! Graag doe ik mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel blij dat ik je blog gevonden heb.. Niet alleen voor de give-away, maar er staan zoveel leuke dingen op!

    BeantwoordenVerwijderen