zondag 15 december 2013

sunday


Kerst hier en daar in mijn huis. Het elfje van OYOY kocht ik hier, de gele ghost, de ghost light en de kandelaar vond ik in deze mooie shop. Het geweldige kerstmanschilderijtje won ik in de kerst give away van Roxy Marj (kijk snel op haar blog voor meer mini schilderijtjes!). En de mooie print op de laatste foto kreeg ik van Isabel.
Fijne zondag lieve bloglezers!


This sunday I'll show you some xmas details in my house. The elf by OYOY I bought here, the funny yellow ghost, the ghost light and the candlestick holder I found in this lovely shop.The amazing mini Santa Claus painting I won in the xmas give away by Roxy Marj (check out her blog for more mini paintings!). The beautiful print in the last picture was a present from Isabel.
Happy sunday sweet blog readers!


8 opmerkingen:

  1. Ik vind dat houten engeltje toch wel heel lief!!
    Fijne zondag!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb jij toch een mooi huis! Ruilen? :) Elke keer zie ik weer zulke mooie dingen. En wat leuk dat je de print van Roxy Marj hebt gewonnen, ik volg haar graag op instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij houdt van mooie spulletjes zo te zien! Het houten engeltje zou ik ook wel willen, zo leuk! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the ghost! And that Santa print is lovely. Hope you're well! Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstspulletjes, origineel ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen