zondag 1 december 2013

lucky boy sunday


Dit kussen van LuckyBoySunday stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje. Afgelopen week heb ik het mezelf cadeau gedaan. Ik kocht het hier. En oh wat ben ik er blij mee, de kleuren zijn prachtig en het kussen is heel zacht. Hun collectie wordt ontworpen in Kopenhagen en geproduceerd in Bolivia door super getalenteerde vrouwen. LuckyBoySunday steunt de arme bevolking door hen een goede baan en een eerlijke prijs te geven. Lucky sunday allemaal!

De winnaar van de oorbellen is trouwens Wooncafé 39! Stuur je even een mailtje met je adres?


This cushion, designed by LuckyBoySunday, was on my wish list for a really long time now. It is an early xmas present just for me. I bought it here. I am so happy with it, the beautiful colors and it's so soft. Their collections are designed in Copenhagen and produced in Bolivia by super talented women. LuckyBoySunday supports the poor population by giving them a good job and a fair price. How cool is that!
Lucky sunday everyone!

8 opmerkingen: