zondag 22 december 2013

holidays are comin'


Bijna kerstvakantie. Maandag moet ik nog werken en dan...helemaal niets. Heerlijk! Mijn broer en zijn vrouw (die sinds een half jaar in Zweden wonen) komen logeren, kerstdagen vieren met familie en vrienden, een dag naar Amsterdam (eindelijk eens naar  die prachtige HAY winkel), nieuwe aanwinsten in huis een mooie plek geven (bedankt lieve Laura) en uitslapen...wat ben ik daar aan toe!
Fijne zondag!


Xmas holidays are almost here! My brother and his wife are coming over from Sweden to visit, spending xmas with family and friends, I am finally going to visit the amazing HAY shop in Amsterdam, new items for my house will find their place in my home (thanks sweet Laura) and sleeping in...I can't wait!
Happy sunday to all of you!


6 opmerkingen:

  1. Het Luckyboysunday poster en sterren zijn favoriet!
    Fijne Kerstdagen!

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die foto van die waxtakjes! Veel plezier met je familie en de Hay winkel wil ik ook nog een keer bezoeken, lijkt me erg mooi. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi die sterren. Geniet van je broer en zijn familie en slaap lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die sterren, de mooie kleuren spatten van het scherm af.
    Fijne dagen, geniet ervan!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je vakantie en alle mensen om je heen die je dierbaar zijn! Fijne feestdagen en een heel fijn begin van 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke feestdagen toegewenst. Ik hoop dat je terugkijkt op een mooi jaar! xx Femke

    BeantwoordenVerwijderen