zondag 3 november 2013

zoo


Ongemerkt verzamel ik nogal wat verschillende dieren. De Schleich dieren zijn favoriet, zoals je misschien hier al hebt gelezen. De cavia en het nijlpaard, die Martine stuurde, kwamen afgelopen week aan. De grappige neushoornvaas is van Rice en kocht ik hier, en de toffe zeefdrukprint kreeg ik van Liesbeth.
Fijne zondag!


A lot of different animals are living in my house. The rhino vase is from Rice (and I bought it here), the guinea pig and hippo were send by Martine and the really cool screenprint was a present from Liesbeth. Happy Sunday all!



7 opmerkingen:

  1. Haha! Ik hou van zo'n gezellige dierenbende ;-) Mooi en lekker vrolijk! Jij ook nog een fijne zondag, liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke beestenboel, vrolijk en makkelijk in huis te nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verzameling! Die gele neushoorn, te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zijn ze. blijf vooral doorgaan met die verzameling! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gele neushoorn is leuk!

    Liefs Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke beesten! ik doe het voorlopig met een nijlpaard, giraf en vos in huis...

    BeantwoordenVerwijderen