woensdag 20 november 2013

wednesday


Ik hou van mijn vrije woensdagmiddagen. Het doet me een beetje denken aan vroeger toen ik nog op de basisschool zat. Na school naar huis toe, een koekje, een glaasje ranja en de hele middag spelen. Vandaag geen koekje, maar een bosbes chocoladeletter voor mij. Fijne middag!

De winnaar van de give away is: Marijke Stokvis! Stuur je even een mailtje met je adres?

I just love my lazy wednesday afternoons. It reminds me a little bit of when I was young. A cookie and some lemonade after school and then play with all the neighbourhood children. Instead of that cookie I chose a delicious chocolate letter. Enjoy your afternoon!

3 opmerkingen:

  1. Joehoe wat leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die chocoladeletter ziet er bijna te mooi uit om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrije dagen zijn de beste! Geniet er maar van als je er nog eens hebt!

    BeantwoordenVerwijderen