vrijdag 15 november 2013

oh someday...



Na mijn werk liep ik mijn favoriete winkel in Margraten binnen en kocht dit armbandje (en oh wat moest ik me inhouden om niet weer met overvolle tassen naar buiten te lopen). Ze worden gemaakt door Kate Holden. Op elk armbandje staat een stukje van een songtekst. Hoe tof is dat. De tekst op mijn armbandje is van Lenny Kravitz.
You are the flame in my heart
You light my way in the dark
You are the ultimate star
You pick me up from above
Your unconditional love
Takes me to paradise
I belong to you
And you
You belong to me too


Morgen een give away op mijn blog, omdat het weekend is. En een weekend moet je vieren!
Fijne vrijdag lieve bloglezers.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk armbandje, ik houd het in de gaten!!!
    'Give away' is leuk maar ik ga binnenkort een 'SWAP' voorstellen, weer eens iets anders :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige armband!
    En nogmaals bedankt voor de shoptip. als ik weer in het zuiden ben ga ik zeker even langs.
    groetjes
    joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne blogjes heb je weer geplaatst!!
    En een fantastisch armbandje!!

    BeantwoordenVerwijderen