zaterdag 16 november 2013

creative family home


Ik heb dit boek meteen gekocht, zodra het te koop was. Originaliteit en creativiteit in 13 verschillende familiehuizen. De foto's zijn fantastisch en spetteren je tegemoet. Maak gebruik van prints, (het al aanwezige) speelgoed en kleur. Creëer displays in verschillende ruimtes van je huis. Er staan foto's in van een paar bekende huizen, zoals dat van Anki en Casper en Sabien. Geweldig en inspirerend om te zien hoe de bewoners omgaan met hun interieur, styling en design.
Omdat ik hetzelfde boek laatst ook nog eens toegestuurd kreeg van de uitgeverij, wil ik mijn (gekochte) boek weggeven aan een van jullie. Het enige wat je hoeft te doen, is hier een reactie achterlaten. Woensdag maak ik de winnaar bekend. Fijn weekend!


Lauren, from CICO books, sent me this beautiful book. I am so happy with it! Imaginative, original, creative spaces in 13 family homes. The pictures are fantastic and so vibrant. Use color, pattern and children's toys in your home. Create displays in several rooms. I noticed a few familiair homes in this book, for example Anki and Caspers home. It's such an inspiration to see how the different families approach interior, design and styling in their homes. Creative Family Home by Ashlyn Gibson is published by Ryland Peters & Small and available at www.rylandpeters.com.  
Enjoy your weekend and be creative!


48 opmerkingen:

  1. Ooooooooh die wil ik heeeel heeeel heeeeel graag! :) fijn weekend! ximke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan waag ik ook een gokje ! Leuk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, ik doe heel graag mee met deze fijne give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe heel graag mee! We zijn nog volop ons huisje aan het inrichten en zijn nu bezig aan de zolderkamer. Inspiratie is altijd welkom! :) fijn weekend! Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je dit boek verloot. Het is een leuk kadootje voor een ieder die van styling houd!!Geeft weer nieuwe inspiratie.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil graag meedoen en als ik win stop ik hem in mijn eigen schoen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! oh.. wat een geweldige give-away, mijn zul je er ontzettend blij mee maken:) !
    Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat je het dubbele boek verloot. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie boeken, ik hou ervan, en van chocolade ook :)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou echt van plaatjes kijken en sla de tekst soms over (sorry, sorry, sorry,....) Maar deze keer niet en doe ik graag mee om een kansje te maken op dit mooi (plaatjes) boek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik doe meee:-), een pre-kado van sintje stephanie:-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. boeken & toffe kleurrijke interieurs= mijn passie!!! Oooo, deze wil ik graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me een erg leuk boek, als ik je verhaaltje van vandaag lees. Ik doe daarom graag mee! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, super leuk boek! Ik doe graag mee aan deze give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het lijkt een geweldig boek, will ik graag meedoen, wie weet mischien zal ik winnen ...
    groets, patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh spannend, ja, lijkt me super! Ik doe graag mee, lieve groet Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah, daar wil ik wel een kansje voor wagen, leuk!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, die stond al op mijn verlanglijstje, dus ik doe graag mee! Fijn en kleurrijk weekend toegewenst. Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Top, ziet er goed uit! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat leuk!
    Ik doe graag mee!
    groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O dat lijkt me een heerlijk boek! Ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken. We zijn volop in de weer met verf en behangetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou heb ik net mijn verlanglijstje online gezet, dit boek! Ik wil het ook... Misschien moet ik maar geen blogs meer lezen, ik word er zoooo hebberig van :)

    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tja, zoals iedereen hierboven (en waarschijnlijk ook hieronder) doe ik ook graag mee. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige foto's (weer) en t lijkt me een super tof boek. Ik zet hierbij dus m'n schoen, wie weet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als ik het goed heb ben jij er straks toch ook, bij de bloggerslunch? Leuk om je te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk! Ben dol op (hippe) interieurboeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi, wat zou ik dat boek willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit leuke boek had ik nog niet gespot... Klinkt er g goed, ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk dat je zoveel weggeeft, SinterStephanie.
    Ook met deze loterij doe ik graag mee. (Meer) inspiratie is altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lijkt me een super leuk en vrolijk boek, ik waag graag een kansje!
    Groetjes, Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou daar zeg ik geen nee tegen! Dat is nog eens een fijne Give Away!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  32. lijkt me een leuk en inspirerend boek.....daarom doe ik graag mee....
    groetjes,
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Count me in! Geniet altijd van je leuke blogberichtjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohwleuk!
    Staat op m'n Lijstje en ik waag dus graag een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ooh, een interieurboek! Dat zou zeker van pas komen nu we stilaan met onze verbouwingen beginnen. Een stappenplan waarbij we veel inspiratie kunnen gebruiken en compromissen welkom zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Alweer zo'n leuke giveaway joh! Wat tof!
    Ik doe graag mee, ik kan wel wat fijne inspiratie gebruiken voor als hier de verbouwing af is :-)

    X Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wat leuk zeg, zo'n mooi boek als giveaway!
    Daar waag ik erg graag een gokje voor :)

    groetjes Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Op de valreep doe ik ook nog heel graag mee! Was het lekkere chocolade? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen