vrijdag 8 november 2013

baby it's cold outside



Ik heb nieuwe wanten. Ingrid maakt ze. Hoe tof is dat! Ze zijn prachtig en lekker warm. In het bos doen ze het goed (en man, wat zijn ze handig tijdens het fotograferen). De mooie kerstboomhanger kocht ik bij Liesbeth.
Fijne vrijdag!


I've bought some new fingerless mittens. Ingrid makes them, among other beautiful stuff. They are so pretty and warm. They feel quite at home in the forest (even photographing is easy with those fingerless beauties). The beautiful xmas ornament I bought here. Liesbeth sells more cool xmastree decorations in her shop. Take a look!
Lovely friday all!

9 opmerkingen:

  1. Ja natuurlijk voor foto's maken! Dat ik daar nog niet aan hen gedacht, of sms'en voor mijn dochter. Ik onthou ze absoluut, leuk voor kadootje! Fijn weekend, x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn ze leuk! Ideaal, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vingerloze handschoentjes zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker warm! Ze zijn erg mooi!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love brrrrrrrrrrrrrrrrr...very nice
    enjoy your weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Brrrrr is van Onedayshopp.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ik kocht em dus in de webshop van Liesbeth, sloppop yeah.

      Verwijderen